Tuesday 18 February 2014

Tingkatkan Peluang Kehamilan Dengan Shaklee : Set Premium


VITAMIN YANG DICADANGKAN

Untuk Isteri:
Vitalea,  B Complex, Vita C, Alfalfa + GLA Complex + ESP

Untuk Suami:
Vitalea, B Complex, Vita C dan Vit E Complex.



Vitalea 
Vitalea ialah Mulitivitamin dan Multimineral Shaklee..ia mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh. Ia membekalkan vitamin yang lengkap untuk memastikan kesihatan yang optimum. Bila badan dah sihat barulah ia dapat berfungsi dengan baik.

B Complex

Vitamin ni adalah sangat penting untuk wanita yang hamil dan yang merancang untuk hamil. B Complex Shaklee mengandungi asid folik yang sangat diperlukan oleh ibu hamil dan bayi di dalam kandungan.

Vita  C

Vitamin C berfungsi sebagai anti-oksidan dimana ia menjaga kualiti sel sperma. Hanya sperma yang sihat sahaja yang akan berjaya sampai ke ovum dan hanya sperma yang kuat sahaja dapat bersenyawa dengan ovum.

 Alfalfa

Alfalfa sangat penting untuk kesihatan dalaman wanita. Ia telah terbukti dapat mengatasi masalah keputihan, masalah period yang tidak teratur dan PMS..selain itu, alfalfa juga dikatan dapat membantu mengatasi “sakit ketika bersama” dan sangat membantu dalam hubungan suami isteri.

Vit E Complex
Vit E pula penting untuk membantu pengeluaran sperma dan hormone sex serta mencegah kerosakkan sel sperma. Selain itu, Vit E turut dikenali sebagai vitamin cinta kerana boleh meningkatkan keinginan untuk bersama.

ESP
Esp merupakan soya protein yang mempunyai pelbagai khasiat. Ia juga dapat membantu menguatkan rahim dan membantu pembentukan sel. Protein yang bermutu dan bersih membentuk sel yang sihat yang mudah menyerap vitamin di samping membantu pembinaan tubuh.


GLA Complex
Vitamin ni sangat penting untuk kesuburan wanita. Ia membantu wanita untuk menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti. Cecair ini penting untuk membantu sperma berenang ke tiub fallopio dan hidup lebih lama iaitu sehingga hari ke-5 selepas bersama.


Berikut adalalah link untuk Testimonial mereka yang berjaya selepas menggunakan produk Shaklee. Alhamdulillah... 

Bagi memenuhi permintaan ramai, pihak Shaklee juga ada menyediakan Set Bajet dan Set Ekonomi yang bersesuaian mengikut kemampuan ekonomi setiap pasangan.

Akhir sekali, harus disematkan dalam ingatan kita sebagai seorang muslim, zuriat ini adalah anugerah dan rezeki dari Allah SWT. Kita sebagai manusia yang lemah perlu terus berusaha tanpa jemu. Kemudian, berdoa dan bertawakal kepadaNya agar penantian kita untuk memperolehi zuriat diperkenankan oleh Allah yang Maha Berkuasa. Insha-Allah.



****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

1 comment:

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...