Tuesday 25 February 2014

Shaklee Collagen Powder : Untuk kulit lembap dan tidak kering lagi.

Musim sejuk di Doha. Musim berperang dengan kulit kering, tapak kaki merekah, bibir menggelupas sehingga berdarah dan pelbagai masalah kulit yang. Usaha untuk mencantik dan menggebukan kulit memang sangat sangat payah di kala musim sejuk ini. Bukan setakat kering malah sampai satu tahap jadi sakit seluruh kulit kerana terlampau kering. Losyen? Pelbagai jenis dah dicuba, yang boleh tahan sikit losyen Herbal Blend dari Shaklee. Jenama lain memang gagal. 

Salah satu cara yang terlintas ialah dengan cara memelihara kelembapan kulit dari dalam. Bukan setakat sapu gosok dengan losyen yang bersifat sementara. Kemuncak musim sejuk sejak pertengahan Januari lepas saya mengamalkan setiap malam tanpa gagal Shaklee Collagen Powder.

Satu paket Shaklee Collagen Powder dicampur dengan jus oren konsisten hampir sebulan, Alhamdulillah.. Tiada lagi keruping keruping kat pipi, tumit dan tapak kaki tak rasa seperti kertas pasir lagi. Best bangat Shaklee Collagen Powder.. Terbaik..
 
Patut lah kulit rasa lembab dan basah basah macam lepas dipercik air kat muka. Rupanya Shaklee Collagen Powder nih terdapat asid hialuronik yang dapat mengekalkan kelembapan kulit serta mampu menahan air yang banyak. 1 gram asid hialuronik dapat menahan sebanyak 6 liter air. Kulit juga lebih elastik dan anjal di mana bila dicubit kulit akan melantun. Wahhh.. bayangkan kulit melantun lantun.. macam kulit bayi lah kan? Best sangat tuh.

Nak cuba tak? Di awal penggunaan dulu saya dah mula rasa perbezaan seawal 7 hari pengambilan Shaklee Collagen Powder. Mungkin juga perkara yang sama berlaku kepada anda. Kulit makin gebu, lembab dan licin. Bonus extra yang saya dapat, bangun pagi tanpa rasa letih dan lesu. 2 dalam 1. Alhamdulillah. Kalau nak cuba boleh hubungi nombor di bawah. Perkara yang baik dan elok memang wajib kita war warkan.
 

Kredit To : Hasliana

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...