Wednesday 12 March 2014

Set Perlangsingan Untuk Semua



Ramai di kalangan kita menginginkan badan yang sihat, cantik dan menawan. Tapi ramai juga diantara kita tidak tahu cara yang betul bagi mendapatkan berat badan yang ideal. Akibatnya ramai yang "tewas" dan seterusnya menghidapi banyak penyakit seperti penyakit jantung, kencing manis, darah tinggi dan sebagainya. Semuanya berpunca daripada pemakanan yang kita ambil.



Di sini saya ingin mengesyorkan set supplement Vitamin Shaklee yang boleh memenuhi impian anda. Tetapi kenapa perlu menggunakan produk Shaklee?


Sebab No 1:
Set Perlangsingan Shaklee telah menjadi pilihan ribuan orang. Kenapa? Of course la sebab paling utama adalah set kurus Shaklee ni SELAMAT dan SEMULAJADI. Takde orang yang perlu risau tentang kandungannya, sebab Set Perlangsingan ini adalah HALAL dan ada KELULUSAN KKM. 

Inilah 2 perkara paling orang pentingkan sebab banyak sangat produk untuk kurus dan kelansingan yang merbahaya di pasaran. Ada yang takde kelulusan KKM, ada yang guna bahan terlarang. Ish..Ish.. Bahaya tu.

Sebab No 2:
Cara penurunan berat badan adalah secara sihat. Bukannya bila makan Set Perlangsingan, kita boleh hentam makan semua benda. Kawal makan dan melakukan aktiviti yang membakar kalori adalah BASIC. Bukan kita tinggalkan makan terus. No. No. No. Tapi, kita kurangkan portion makan. Kurangkan karbo (nasi, mee, dll), lebihkan protein (lauk pauk)

Satu lagi. Penurunan berat apabila ambil Set Kurus Shaklee nampaknya agak perlahan.. TAPI tidak akan kembalikan berat asal jika betul caranya. Jangan expect penurunan mendadak ye, sebab ia adalah tidak sihat tau.

Tips dari majalah RAPI Apr 2012

Elakkan Diet Drastik : Pengurangan berat badan sebanyak 1kg sebulan adalah lebih baik drp turun berat badan dgn banyak secara drastik dan mendadak. Ia boleh mengganggu kesihatan dan tidak mustahil jika anda berhenti berdiet, berat badan juga akan bertambah secara mendadak atau lebih teruk dr dahulu.

Haa. Setuju tak dengan statement di atas? Banyak produk kelansingan memberikan janji-janji palsu, tetapi tidak bagi Shaklee.


Apa yang ada dalam Set Perlangsingan Shaklee?
Set Kurus Shaklee menggunakan konsep berikut :

Bakar --> Buang --> Bina 




Konsep 1 : Bakar.
Bakar yang dimaksudkan adalah bakar lemak. Ada juga orang gelarkan cairkan lemak. Produk yang berkesan untuk cairkan lemak dalam badan adalah Lecithin atau Omega

Konsep 2:  Buang
Konsep buang atau detoks ini sangat penting setelah fungsi bakar berlaku. Apabila lemak telah dipecahkan dari dalam badan, ia harus di bawa keluar melalui pembuangan najis supaya tidak tersimpan dalam badan. 
Produk shaklee yang sangat sesuai untuk fungsi ini adalah Alfalfa atau Herb-Lax.

Konsep 3: Bina
Setelah lemak disingkirkan, otot badan perlu dibina semula supaya mengurangkan kesan geleber pada badan akibat lemak yang dibuang. Bagaiman nak bina semula? 
Dengan protein rumusan khas dari Shaklee iaitu Cinch atau ESP.

Dengan mengamalkan supplement di atas, Insya-Allah anda akan menikmati berat badan yang diinginkan.

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...