Saturday 8 March 2014

Jadi Ahli Shaklee Tanpa Menyesal Kemudian Hari.


Ya. Ini betul betul ada, betul betul berlaku, betul betul terjadi! Bukan tipu, bukan scam, bukan sembang kasi orang bimbang.


Sekiranya anda mengamalkan supplemen Shaklee dari dulu sehingga sekarang dan masih belum menjadi ahli Shaklee, ANDA MEMANG RUGI!!


Kerana apa? Kerana tanpa sedar anda telah aniaya diri sendiri. Kenapa demikian? Sebab mungkin ada antara bulan bulan yang anda membuat belian melebihi 150 points, sebenarnya anda layak untuk menerima 'cash back' atau 'rebate' dalam bentuk cek atau boleh terus dimasukkan ke dalam akaun bank anda.
Sekiranya menjadi ahli Shaklee, konsepnya sama seperti anda membeli belah di pasaraya Jusco, anda jadi ahli JCard, membuat belian dan kumpul points, bila mencapai bilangan points tertentu boleh ditebus dengan barangan yang ditawarkan. Tapi dengan menjadi ahli Shaklee, anda tidak perlu tebus. Sistem Shaklee sendiri yang akan membuat pengiraan seterusnya menghantar cek atau bank in kan cash bonus ke akaun anda. Dengan makan sendiri dan kongsi kebaikan Shaklee seterusnya kumpul pesanan di kalangan saudara mara dan rakan sepejabat, ada ahli Shaklee yang memperolehi cash back sehingga 4 angka sebulan? Kenapa? Tak percaya? Percayalahhhh, ini betul betul, bukan tipu tipu.. 

Jadi, bagaimana ingin daftar dan seterusnya menjadi ahli Shaklee? Mudah sangat, ada 2 cara :

1) Dengan bayaran serendah RM75 untuk Semenanjung Malaysia dan RM85 untuk Sabah Sarawak, anda layak didaftarkan sebagai ahli Shaklee yang sah seumur hidup.

ATAU

2) Membuat pembelian produk Shaklee sebanyak 200 points atau lebih RM680 seterusnya melayakkan anda mendapat keahlian PERCUMA seumur hidup tanpa perlu maintain apa apa points setiap bulan. Menarik bukan?

Dan jangan risau, dengan adanya sistem pembelian barangan Shaklee secara online, memudahkan anda membuat pesanan tanpa perlu walk in ke branch, jadi masalah kawasan anda tinggal tiada branch Shaklee tidak lagi menjadi masalah.

Kredit To : Hasliana


****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...