Sunday 16 March 2014

Set 3M Shaklee Selamat dan Sihat


Saya masih ingat masa menyusukan anak sulung, macam-macam petua saya amalkan semata-mata nak pastikan susu banyak. Yelah sebab nak kejar 2 tahun penyusuan. Bukan pemakanan sahaja, teknik penyusuan memang saya amalkan.

Salah satu yang saya amalkan dulu, Edamame. Sukar cari juga, akhirnya saya jumpa di Cold Storage. Bila dah jumpa memang beli banyak-banyak terus. 


Packaging Edamame, biasa dijual 500gm


Edamame ni type of soya. Memang betul elok kita amalkan pemakanan real foods, tetapi tahukah anda berapa kilo diperlukan Edamame ni untuk melengkapkan nutrisi seimbang kita sehari. I bet you, memang tak cukup setakat 10 peket Edamame untuk sehari! Dan lagi adakah cara penyediaannya melalui proses yang menyihatkan?

Masa guna Edamame alhamdulilah memang bagus susu banyak. Tapi itulah, sepatutnya untuk mencukupkan pemakanan seharian, bukan 1 peket Edamame sehari. Haah ya, saya cuma ambil 1 peket Edamame sehari, jimat kos. :)


Inilah rupa Edamame, rebus dan tambah garam sedikit. memang sedap

Tahukah anda?

ESP Shaklee diperbuat daripada 30kg Kacang Soya Non-GMO?

Kenapa perlu susah-susah cari real food sebanyak itu, berdepan dengan risiko GMO, risiko pemprosesan yang tidak sihat?

Bertukarlah kepada ESP Shaklee. Bagi tujuan penyusuan susu badan, anda boleh mendapatkan set ESP + Alfalfa. Memang milk booster ni.

Set 3M untuk penyusuan ibu

 Kredit To : Raihanah Ahmad

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...