Monday 17 March 2014

Testimoni Set Kanak-kanak Shaklee

Saya ada ikuti facebook kawan-kawan saya, dan sebahagiannya saya tawarkan khidmat perundingan apabila saya tahu mereka berdepan dengan masalah kesihatan terutama kesihatan diri dan anak-anak.
Di bawah adalah testimoni salah seorang daripadanya. Anak-anak beliau berumur 4 tahun dan 1 tahun lebih kerap keluar masuk hospital disebabkan kerap demam tinggi. Saya tawarkan kepada beliau untuk mencuba set Kanak-kanak Pintar dan Sihat Shaklee (Mealshake, Omega Guard dan Vita C Chewable). Alhamdulillah respon yang diterima sangat menggembirakan.


Testimoni Set Kanak-kanak Shaklee


Semasa anak sulung saya berumur 4 tahun juga setiap bulan demam panas disebabkan oleh masalah tonsil. Baca sini untuk artikel tersebut yang pernah saya tulis http://vitamincerdik.blogspot.com/2014/02/kisah-saya-dengan-shaklee.html

Niat kami berkongsi kebaikan Shaklee dan membantu lebih ramai orang untuk menjalani kehidupan sihat dan selamat.

Kredit To : Raihanah Ahmad

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...