Wednesday 12 March 2014

Cara Hilangkan Selesema Anak Dengan Chewable Vita C 100mg


Banyak cara nak pulihkan selesema ringan anak. Maksud saya selesema yang tak melibatkan demam dan suhu yang tinggi. Sekiranya anak anda mendapat jangkitan selesema berserta demam haruslah dibawa berjumpa dengan doktor untuk pemeriksaan lanjut.

2 minggu lepas anak saya mendapat selesema. Puncanya siang hari yang panas, kurang minum air dan di malam hari terkena angin sejuk pula. Maklumlah, Yaya kena mandi sebab berpeluh-peluh dan agak comot selepas asyik bermain semasa acara "barbeque" kecil-kecilan yang dibuat di rumah opah Yaya. Balik rumah pulak naik motor, duduk di hadapan pula. Kena angin sejuklah jawabnya.

Esok siangnya, tengok hidung yaya asyik meleleh je dengan hingus jernih. Jadi apalagi, saya pun mulakan bagi Yaya chewable Vita C 100mg dan setiap hari dan juga omega guard shaklee. 



Kredit To :Atiqah Aziz

****************************************
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...