Monday 24 March 2014

Variasi Resipi Cara Bancuh ESP Shaklee

Bagaimana cara nak bancuh esp shaklee? Ramai jugak yang tanyer saya pasal cara bagaimana nak bancuhnya... haaaa oklah saya akan ceritakan cara bancuh dan apa yang boleh dicamporkan supaya esp shaklee rasa lebih enak diminum dan lagi berkhasiat.
Variasi resipi bancuh ESP Shaklee
Sana sini orang asyiklah bercerita pasal esp shaklee ni... Kebaikan dan kesannya boleh dapat dilihat apabila kita konsisten amalkannya.. barulah boleh nampak perubahan pada kulit dan rasakan badan lebih bertenaga dari biasa. .. inilah best seller produk shaklee berbanding yang lain.... ESP dikatakan antara product killer Shaklee....hanya mereka yang dah rasa kebaikan dan kehebatannya sahaja tahu akan kesan yang sangat bagus kepada masalah yang mereka hadapi. ...
Apa ESP tu yer??... esp atau nama penuhnya energizing soy protein.. Semua orang dah tahu kebaikan dan manafaatnya tapi kali ni saya nak share cara-cara bancuh ESP Shaklee dengan pelbagai resepi yang sangat best dan pasti semua orang akan suka....especially mereka yang baru beli atau dah lama beli tapi tak tahu apa lagi yang boleh dipelbagaikan dengan esp ni ..asik bancuh dengan milo...dengan susu jerrr. .. lagi dan lagi...

Seperti biasa, sukatannya hanya satu sudu besar ESP dibancuh bersama satu gelas besar air suam. air suam ni samada air suam kosong atau sejuk.. kerana itulah saya cadangkan agar anda mecuba setiap resipi-resepi di bawah ini.. ikut pilihan masing-masing dan ikut suka hatilah.....
•ESP + plain water (suam/sejuk)
•ESP + Fresh Milk
•ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours..blend/shake it and mix with 1 sudu ESP...boleh add on almond or fruits.bukan sahaja bertenaga..boost milk production malah energized)
•ESP + susu tepung (any brand)
•ESP + Performance Drink Shaklee + MealShake Shaklee
•ESP + Nesvita 3in1
•ESP + jus twister tropicana
•ESP + Yogurt drink
•ESP + Ribena
•ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga)
•ESP + Milo/Horlicks
•ESP + sirap bandung
•ESP + fresh milk + oat+serbuk koko+madu (ni resipi Dr Muhaya)
•rugi tak cuba satu-satu..........atau ada sapa-sapa lagi dah cuba resepi baru yang lain...jom kongsi disini...


bagaimana?...kalau saya.. sampai sekarang ni suka ESP dgn air suam-suam kuku...dan shake2 kan jerla... rasa best jer bila minum tu... (sesekali ajer saya camporkan dengan fresh milk ....kalau rajin..blend skali dgn kismis/kurma)
ESP ni bukan untuk ibu menyusu je yer... ia sesuai utk seisi keluarga.. sangat sesuai untuk:
1. Orang yang ingin kekal sihat..
2. Orang yang lanjut umur, yang tidak upaya kerana kekurangan tenaga.
3. Kanak-kanak bersekolah
4. Ibu-ibu mengandung dan menyusu anak
5. Pesakit yang dalam proses pemulihan selepas pembedahan
6. Pesakit seperti ulcer perut, jantung, kanser, sakit kulit, rambut gugur, tidak ada selera makan, gastrik,
7. Ahli sukan dan bina badan
8. Soya Protein ini adalah untuk semua orang yang ingin membina dan mengekalkan badan yang sihat …dan yang inginkan kulit yang cantik.
Keistimewaan dan Kelebihan ESP yang lain?...boleh baca kat link ni

Kredit To : Normal Ab. Shukor

****************************************
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...