Sunday 9 March 2014

10 Faedah dan Keistimewaan ESP Shaklee Buatkan Ramai Restock ESP



ESP Shaklee menjadi kegemaran ramai pengguna produk shaklee kerana faedah-faedah dan keistimewaannya yang membantu mengurangkan masalah kesihatan, membantu mencantikkan kulit, sebagai "milk booster" susu badan dan lain-lain lagi.
KEBAIKAN ESP SHAKLEE, KEISTIMEWAAN ESP SHAKLEE, FAEDAH ESP SHAKLEE, ESP SHAKLEE UNTUK KULIT CANTIK ESP SHAKLEE UNTUK BANYAKKAN SUSU IBU, ESP SHAKLEE UNTUK KEKAL BERTENAGA, HARGA ESP SHAKLEE, PROMOSI ESP SHAKLEE, PROTEIN SOYA SHAKLEE,


Yang istimewanya sudah tentu soya shaklee adalah dari non-gmo serta tidak dibasuh dengan alkohol sebaliknya dibasuh dengan air bersih serta diproses pada kadar suhu yang rendah untuk memelihara kuantiti dan kualiti isoflavones, genistein dan daidzein dan dapat membekalkan anda kebaikan soya sepenuhnya. ESP shaklee juga ditambah dengan kalsium untuk mengurangkan keasidan kacang soya.

ESP Shaklee telah diiktiraf seluruh dunia kerana mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliko kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan.

ESP Shaklee juga merupakan satu-satunya produk supplement protein yang dijamin lengkap dengan 9 jenis asid amino perlu yang tidak boleh dihasilkan sendiri oleh tubuh. Protein soya shaklee ini juga turut diperkaya dengan 5 jenis vitamin dan 4 jenis mineral yang menyokong keperluan harian manusia.



Kredit To :Atiqah Aziz

****************************************
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...