Wednesday 12 March 2014

Set Keintiman Suami Isteri






Semua kehidupan rumah tangga yang sihat pasti didasari oleh keintiman antara suami isteri. Tanpa keintiman, hubungan anda dan suami akan menjadi kurang harmoni. 


Setelah bertahun-tahun berkahwin terkadang keintiman dan keromantisan suami isteri jadi berkurang. Untuk meningkatkan kembali hubungan intim dengan pasangan, anda boleh mencuba produk alfalfa complex ini.







Antara khasiat Alfalfa Complex bagi hubungan keintiman suami isteri :

  • Mengandungi phytoestrogens yang menyebabkan ia mempunyai khasiat seperti kacip fatimah untuk merapatkan bahagian intim wanita.
  • Membantu meningkatkan libido.
  • Meningkatkan keinginan untuk bersama.
  • Membantu mengurangkan masalah keputihan.
  • Merawat masalah kekeringan vagina

Untuk para suami adalah disyorkan untuk mengambil Zinc Complex sebagai vitamin tambahan. Vitamin ini telah di gelar sebagai ‘the ultimate sex mineral’ oleh majalah Men’s Health, zinc mempengaruhi kesuburan, dan kesihatan seksual lelaki untuk jangkamasa panjang. Ia perlu untuk penghasilan sperma, kekurangan zinc boleh menyebabkan semen yang kurang pekat dan kekurangan level testosterone. Untuk setiap ejakulasi, 5mg zinc dikeluarkan (separuh daripada keperluan harian badan).




Untuk makluman lanjut tentang mineral penting untuk golongan suami, sila klik di Khasiat Zinc Complex. 



Untuk golongan isteri pula, adalah disyorkan untuk mengambil  GLA Complex sebagai vitamin tambahan. Mineral vitamin ini membantu menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti. Di samping itu juga ianya membantu mengawal dan mengatur kitaran Haid. Ini membuatkan sang suami sentiasa tepat mengira waktu suci isteri mereka…





Anda boleh klik ke Khasiat GLA Complex untuk mengetahui lebih lanjut tentang tentang produk ini.  

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...