Tuesday 18 March 2014

ESP Wangi dan Sedap

Masa saya mula-mula consume ESP, saya tak sangka rasanya begitu. Serius, memang sedap. Saya selalu membayangkan serbuk soya ni mesti berbau, nak telan pun susah. Saya ambil ESP bermula sebaik sahaja selepas melahirkan anak kedua saya.

Jadi, sebab ESP ni sedap, maka memang saya tak lepaslah daripada ulang order. Masa tu belum reti nak agak lagi 3 sudu besar. Sepatutnya 3 sudu paras je, tapi saya buat sampai menggunung je sudu tu. Ha, habislah sebulan je dah habis. kenalah ulang order.

Lama-lama saya fikir mahal pulak Shaklee ni, saya mula mencari-cari apakah serbuk protein lain yang boleh mengambil tempat ESP. Yang penting murah. Ada seorang rakan memperkenalkan kepada saya Me****a. Ada juga serbuk protein. Tapi saya tak selidik betul apakah kandungan dan cara pemprosesannya. Jadi few months juga la saya continue ni.

Ada kelainannya. Satu bau. Bau ESP lagi sedap dan harum. Rasa. ESP lebih sedap u all! Bukan macam susu soya biasa ni.

Apa yang saya cuba cakap ini adalah sentimen atau persepsi orang terhadap bau dan rasa ESP. Ada yang beranggapan tak boleh masuk tekak, sebab tak tahan bau. Rasa macam nak loya. Familiar tak reaksi-reaksi begitu? Saya baru je kena petang tadi. Tapi sebab prinsip saya tak memaksa pelanggan, maka dia belum cubalah ESP ni. Takut loya katanya.

Jadi selepas 4 paket Me****a, saya kembali semula kepada ESP. Sehingga kini saya masih setia dengan ESP. Seminggu sekali saya akan buat masker menggunakan Shaklee dan Collagen Powder. Memang meletop tau.


Nilai Hidangan Shaklee
Tahukah anda juga, sehingga kini anak saya sudah berumur 2 tahun 3 bulan, susu masih banyak. Memang berbeza tanpa pengambilan ESP.

Kredit To : Raihanah Ahmad

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...