Friday 21 February 2014

FAKTA !!! - Remedi Semulajadi





Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Saya nak share 1 post yang saya baca dari seorang blogger yang juga pengedar Shaklee - Yana :




Salam semua,

cuma nak share sesuatu yang menarik semasa saya di hospital tadi...

Sempat saya bersembang dengan staff nurse yang attend mama saya. She seems very wise, sebab dia point out beberapa fakta yang menarik tentang ubatan hospital.

pertama, ubatan hospital semuanya sintetik. Ya, harini kita depend pada ubat2 hospital & klinik bila sakit. But that nurse point out, dalam jangka masa panjang akan ada efek tak kira kita sihat atau sakit.

kedua, staff nurse to kata kalau ada ubat atau supplemen yang semulajadi, lebih baik kita ambil untuk jangka masa panjang (again, long term effects)

dan ketiga, contohi cara pemakanan orang2 lama. Staff nurse tu bercerita tentang neneknya yang berumur lebih dari seratus tahun, masih kuat bekerja di bendang & mengamalkan memakan ulam

Yes, natural supplement & remedies. Bila staff nurse tu bercakap tentang natural, fikiran saya terus nampak Shaklee. why?

~Kalau bukak botol supplemen shaklee, takkan ada silica gel. Kenapa? sila google ya!
~Kalau ambik alfalfa, bila bukak botol mesti berbau macam daun pudina. Baunya sangat wangi & fresh. I like!
~Kalau rendam Vitalea dalam air, ia akan larut dengan sangat cepat.

Pada saya, paling ketara ialah alfalfa. Bila bukak botol memang berbau harum & sangat fresh. Takde silica gel, malah dalam botol akan ada serbuk alfalfa. 1st time saya bukak botol alfalfa memang terkejut sangat sebab tak sangka.

I love natural, thats why i love shaklee 



Fakta mengenai bahaya penggunaan Silica Gel boleh baca di SINI..

Menarik kan... Tak heran lah semakin ramai sekarang yang mengambil supplemen Shaklee sebagai makanan tambahan. Even Doktor pun mengambil dan mengesyorkan agar orang ramai mengambil supplemen Shaklee. Untuk detail boleh baca di SINI..

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...