Wednesday 26 February 2014

Breast Cancer & Asma : Testimoni Dari Seorang Doktor


Assalamualaikum & Salam Sejahtera..
Hari ni saya nak share pasal testimoni VIVIX dan kejayaan pengguna VIVIX meningkatkan taraf kesihatan mereka.

Saya nak sharekan pengalaman Doktor Shameera yang memberikan Vivix buat mama & ibu mertuanya. Untuk mereka yang mencari hadiah terbaik buat ibu, Vivix adalah supplement HEBAT & anda boleh dptkan pada harga istimewa dari saya. 






 Mama pernah menghidap breast cancer sejak tahun 2009. Initially was told it was Stage 2. Mama dah underwent operation, 6 cycles of chemotherapy, 25 cycles of radiotherapy.

However after further investigation, mama sebenarnya dah Stage 4. Cancer dah merebak ke tulang belakang. Tapi dah takde further treatment subsequently. So, mama memang selalu ada sakit tulang on and off.

Lepas tu saya dapat tahu pasal VIVIX. Setelah mentela'ah kandungan VIVIX and how it works - memperbaiki dan melindungi DNA sel2 badan, dan memberi tenaga pada sel2 dalam normal daily repairing process.

Alhamdulillah.. mama menunjukkan kesan yang sangat positif selepas pengambilan setengah botol VIVIX. Mama lebih bertenaga dan sihat, sakit tulang pun dah hilang.Bukan itu sahaja, pasu-pasu bunga kat rumah pun banyak Mama angkat-alih merata tempat. Seronoknya tengok Mama sihat dan happy!



Mak saya (mak mertua) mempunyai cold-induced asthma since kecik lagi. Beliau selalu penat bila beliau sejuk (even aircond kereta yang tahap slow pun tak tahan). Apatah lagi di tempat-tempat sejuk. Mak pernah berjalan-jalan pegi Cameron Highland dan Gunung Kinabalu. 

Ringkasnya, beliau tak enjoy sangat bila beliau terkena serangan asthma ni.Jadi, selaku doktor keluarga, saya prescribe Prednisolone & Salbutamol  untuk beliau. 

Bulan lepas, mak mengadu sakit-sakit leher, macam lenguh-lenguh tu. blood pressure reading was ok, tapi selepas  blood test,  rupanya cholesterol (LDL) mak sangat tinggi bacaannya - 4.6mmol/L (normal range below 2.6 mmol/L). Kak El (kakak ipar saya) pun hadiahkan mak VIVIX.

Tadi baru sahaja cakap telefon dengan mak, beliau baru sahaja balik dari Medan. Alhamdulillah, beliau sangat sihat sekarang. Selepas 20 hari minum VIVIX, mak cakap dia memang enjoy jalan-jalan dekat sana, termasuklah Brastagi dan Danau Toba. Dalam flight pun takde masalah cold-induced asthma lagi. Naik bukit Brastagi pun takde masalah macam dekat Kinabalu dulu-dulu. Sakit leher pun dah takde.



Kredit To : Normeelah

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...