Friday 21 February 2014

Antara Testimoni Hebat Pengguna Set Penyusuan Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Set Penyusuan Shaklee kini sudah menjadi fenomena. Google sahaja perkataan “Set Penyusuan”, “Set Susu Ibu”, yang pasti akan keluar adalah berkaitan dengan Set Penyusuan Shaklee. Manfaat Set Penyusuan Shaklee ini kepada ibu-ibu yang menyusukan sudah tidak dapat disangkal lagi.

Berikut adalah antara maklumbalas positif yang diperolehi daripada pengguna Set Penyusuan Shaklee:

Testimoni Set Penyusuan Shaklee




Testimoni Set Penyusuan Shaklee


Testimoni Set Penyusuan Shaklee

Testimoni Set Penyusuan Shaklee


SHIKIN
“….ESP da masuk 6 canister..love it so much.rase2 biler lapar kita terus bancuh esp ..n hlgkan haus dengan (performanc drink)PD.alhamdulillah kt tak alergic or tak rase terpakse biler makan shaklee ni..difference with other medicine or vitamin or jamu sblm ni..susah kt nak konsisten consume.dah 3 month consume with shaklee ..start with trial pack..1st week tak nampak beza, but masuk je 2nd week obviusly perasan susu pekat alhamdulillah.. regular pumping every 2 hours, pernah 1 session dpt 7 oz rather than 2 or 3 oz je sblm ni..masuk sebulan consume trial kita trus amik esp….n amik calsium.dan omega.alhamdulillah i can go with it..badan ok sikit dr biasanya letih ..dan nampak flu anak cepat kering..biler rase2 mcm  kurg susu, kita upkan alfafa…alhamdulillahhhhhhhhhhhhhhhh sangat2 bersyukur….dan sekarang ajak suami makan omega dan vita c, dan fiber…ALHAMDULILLAH…..

Nadiah
N, tak sabar akak nak bagitau…malam tadi before tido akak amik ESP mcm N bagitau tu…pukul 2pg tadi masa mengepam …subhanallah! terkejut akak…. 12 auns..tak pernah dapat banyak macam tu…pukul 6 pagi tadi pam lagi dapat 9 auns, still banyak dari biasa…dan memang anak akak cepat kenyang dan susu lebih pekat….so akak asingkan 3 auns untuk dia minum…so , 2 kali pam tu aja dah dapat buat 15 auns stok…dan yang menakjubkan AKAK BARU MINUM ESP 1 SUDU! Syukur boleh buat stok banyak-banyak untuk pose…really work it dan lebih manis lagi ia berlaku dalam menstrual…so akak notice ambil alfalfa 3 times, set trial pack tu dan ESP betul2 buat susu akak banyak dan berkualiti.

Walaubagaimanapun, adalah diingatkan pengeluaran jumlah susu tetap bergantung kepada sejauh mana para ibu melakukan stimulasi atau rangsangan yang terhadap payudara, tidak kira walau apa jua jenis makanan atau suplemen yang diambil, namun prinsip asas ini wajar dipatuhi. 

Para ibu perlu mendisiplinkan diri dan menjadikan rutin untuk terus konsisten mengepam dan menambah sesi mengepam. Mengepam susu dengan lebih kerap akan lebih menggalakkan penghasilan susu, sekaligus membolehkan ibu menyimpan stok seperti dalam foto di atas.

Kredit To : Dzu Amri.

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...