Friday, 21 February 2014

Testimoni Collagen Powder : Jeragat Pudar


"pic dua2 ni mmg pic asli.. Xpakai make up ke apa.. Sebab tu korang bleh tgok lagi kesan pigmentasi yg semakin samar2 tuh.. Kalo sekiranya sy apply fondation mmg kesan tuh hilang rata je ngan kulit.
. Dulu kakak sy sndiri slalu suh sy guna naturactor bagai hehehe. Cuma sy rasa masih pelik kalo bersih tang2.. Dah bertahun2 ngan jeragat nih.. Semakin teruk bila mengandung.. Menjadi2. Jadi sy amik keputusan.. Biarlah sy tunggu hilang sndiri je dgn supplement shaklee nih..xyah susah2 nak smbunyikn..sebab sy yakin ia akan hilang. Btw umo sy masih 24tahun(salam perkenalan.. Sy mama 3anak kecil . ramai plak dok pm sy panggil kakak...segan hikhik). Kesan utama collagen nih.. Sgt terasa kulit kita LEMBUTt je. Semakin CERAH bukan kat muka je.. Tp semua2. Kesan calar2,sunburn..semua xde dah..sebab dulu sy nih mmg ahli persatuan..aktif berjemur,berkhemah sana sini" - Puan Sya


✿✿ TESTIMONI #COLLAGEN POWDER- JERAGAT PUDAR !! ✿✿


selepas menggunakan Shaklee Collagen Powder selama 1 bulan setengah..Wah!! Jeragat makin pudar dan hilang..sangat menarik kan?!!Jadi apa tunggu lagi semua..place your order now!! Berbaloi baloi!!!

Kredit To : Dahlia

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...