Tuesday 25 February 2014

Segalanya tentang Shaklee Collagen Powder

Kat sini saya akan terangkan anda apakah Collagen Shaklee atau lebih dikenali sebagai Shaklee Collagen Powder (SCP), fungsinya, cara minum atau cara pengambilan serta testimonial daripada pelanggan yang sangat berpuas hati setelah mengambilnya.



Collagen Shaklee adalah supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah), sangat rendah dalam berat molekular - sekitar 1,000 Dalton dan tujuh ramuan utama termasuk:


Tujuh ramuan utama Collagen Shaklee



Sisik Ikan Merah - sumber kolagen premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

Biji Camellia japonica - terdiri daripada asid oleik, satu omelien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

Pfaffia - dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan Camellia japonica akan membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic (berperanan menghidrat tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

Elastin - memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

Vitamin B - metabolisma karbohidrat, protin dan lemak untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.

Vitamin C - menggalakan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit.

Kekerang - Glucosamine ekstrak kekerangan penting dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

Lactobacillus acidophilus - membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.

Bosan kan baca? Jom tengok gambarlah. Ini antara manfaat yang bakal anda kecapi bilamana anda mengambil Collagen Shaklee sebagai supplemen harian anda.

Oh ya, kajian secara klinikal telah membuktikan dengan pengambilan kolagen ini selama 8 minggu secara berterusan, kulit wajah manusia semakin cantik, putih, gebu, kacak, bergaya sebanyak 71%.

Klik gambar untuk pembesaran

Bagaimana pula cara pengambilan Collagen Shaklee?

Untuk pengetahuan tuan dan puan, rasa kolagen ini sedikit hanyir dan berbau ikan. Jadi, saya tidak mengesyorkan untuk minumnya dengan air sejuk. Digalakkan minum dengan air yang berperisa. Macam saya, suka campurkan ia dengan milo ais. Superb!

Ia juga boleh diambil terus dengan cara makan serbuk kolagen tersebut. Tapi, berani ke? Huhu.

Ok, jom kita tengok testimonial pelanggan yang sangat berpuas hati setelah mengaplikasikan kolagen dalam kehidupan mereka.





Satu kotak Collagen Shaklee mempunyai 15 sachet untuk kegunaan selama 2 minggu. Ramuan yang sangat bagus akan memberikan kesan yang juga sangat bagus. Penggunaan secara berterusan dalam seminggu sudah mampu menunjukkan hasilnya (seperti gambar rajah di atas). 

Kredit To : Fatin Mazelan

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...