Tuesday 25 February 2014

Cantik dengan Collagen Powder Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..
Dah tersohor sangat Collagen Powder Shaklee ni. Jom baca testimonial hebat daripada pengguna yang dah berpuas hati.

Apa kata pengguna?


Testimonial 1


Testimonial 2


Testimonial 3

Testimonial 4


Ringkasan tentang Collagen Powder Shaklee (CPS)




Di bawah ni adalah 10 soalan popular tentang Collagen Powder Shaklee (CPS). Jom studi jap. =)


Apa kandungan Collagen Powder Shaklee (CPS)?

Kandungan utama CPS adalah dari sisik ikan merah, iaitu salah satu sumber premium kolagen dengan penyerapan lebih tinggi dan pencemaran yang lebih kecil berbanding kolagen haiwan yang lain. 


Ada 7 lagi kandungan tambahan iaitu:
  1.  Ekstrak Kerang-kerangan - Glukosamina daripada ekstrak kerang-kerangan adalah penting dalam sintesis bendalir sinovia bagi melicinkan pergerakan sesendi dan melembapkan mata untuk melegakan ketidakselesaan mata
  2.  Elastin dari kolagen ikan - Elastin dapat mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit yang boleh melantun apabila dicubit. 
  3. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi bersama kolagen untuk kulit yang lebih tegang, gebu dna anjal
  4. Lactobasilus Acidophilus - Sejenis bakteria baik yang membantu untuk mengimbangi usus mikroflora dan memudahkan pembinaa semulajadi sistem usus sihat bagi meningkatkan penyerapan kolagen
  5. Ekstrak Pfaffia - Pfaffia juga digelar sebagai Ginseng Brazil yang bila diganbungkan dengan enstrak biji benih Camellia Japonica, dapat menyokong pembentukan kolagen dan asid hialuronik. Dengan kemampuannya untuk mengikat jumlah air yang besar, asid hialuronik memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu badan dan mebuatkan kulit lembut, lembap dan rata 
  6. Ekstrak biji benih Camellia Japonica - Mengandungi asid oleik, sejenis emolien kulit dan pelembap yang unggul, dan bahan antioksida semulajadi. Isoflavon yang dapat membantu mengurangkan radikal bebas
  7. Vitamin C dan Vitamin B - Vitamin C menggalakkan pengeluaran kolagen semulajadi yang melawan radikal bebas dan merosakkan kulit kita. Vitamin-Vitamin B terlibat dalam metabolisme karbohidrat, lemak dan protein untuk mengahsilakan tenaga yang diperlukan untuk pengeluaran kolagen dalam sel.
Apa istimewanya Collagen Powder Shaklee? 

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. Terbukti dapat memperbaiki testur kulit wajah & menghilangkan kedutan selepas menggunakan selama 8 minggu (melalui ujian klinikal) 




Macam mana bentuk Collagen Powder Shaklee? Serbuk ke pil?


Ianya berbentuk serbuk yang mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran. 1 kotak mengandungi 15 sachet di mana setiap sachet mengandungi 15mg. 




Tahan berapa lama Collagen Powder Shaklee ni? 


Untuk kesan yang lebih optimum, disarankan ambil 1 sachet setiap hari. Jadi untuk satu kotak penggunaan selama 15 hari. Walaubagaimanapun, pengguna boleh juga ambil selang sehari (untuk 30 hari penggunaan). 

Macam mana aturan makan Collagen Powder Shaklee?


Macam mana aturan makan collagen shaklee sangat mudah! Hanya campurkan 1 sachet collagen bersama sebarang minuman kegemaran. Diambil sebaiknya pada waktu malam kerana waktu malam adalah waktu pembinaan semula kulit. Jika sudah consume ESP atau mealshake, boleh dibancuh bersama ESP dan mealshake. Antara resepi yang boleh dicuba bersama collagen adalah: - jus twister tropicana + collagen - Milo/Serbuk Coklat Cadbury +collagen - any fruit juice + collagen Pengguna bebas nk campurkan collagen dengan mana2 minuman. Asal sedap sudah.

Berapa harga Collagen Powder Shaklee? 


Shaklee Retail price RM298. Special price boleh contact saya. Jangan terkejut, kenapa ia mahal? Harga collagen berdasarkan sumber yang diperolehi untuk menghasilkan collagen. Pastinya kerana kualiti yang dijaga untuk penghasilan collagen ini. Sumber dari ikan laut dalam adalah sukar untuk diperolehi. Jadi harga setanding dengan kualiti.

Siapa sesuai ambil Collagen Powder Shaklee?


Siapa sesuai amik collagen shaklee? Collagen sesuai diambil oleh mereka yang mengalami masalah berikut: 

  • Terdapat garis-garis kesan ketawa, kedutan, lingkaran hitam bawah mata, 
  • Kesan bengkak bawah mata, 
  • Penglihatan kabur. 
  • Gusi yang tidak sihat 
  • Rambut kering dan bercabang di hujung 
  • Liang roma besar, pigmentasi, jeragat, kulit kering 
  • Garis halus pada leher 
  • Kulit hilang keanjalan, lebih kering. 
  • Kelihatan tua daripada umur sebenar. 
  • Organ dalaman tidak berfungsi dengan berkesan. 
  • Payudara dan punggung kelenturan 
  • Kehilangan kalsium, sakit belakang, sakit sendi. 
  • Kulit senang pecah, pudar dan kekuningan
Macam mana rasa Collagen Powder Shaklee

Collagen shaklee ada rasa macam ikan sedikit tapi rasa tu akan hilang jika dibancuh dengan minuman berperisa. Jadi jangan takut untuk mencuba.

Boleh tak Collagen Powder Shaklee diambil bersama product lain?  


Boleh tiada masalah cuma jarakkan pengambilan selama 2-3 jam.

Ibu menyusu boleh amik tak Collagen Powder Shaklee?
 

Ibu menyusu boleh amik tak collagen shaklee? Kebanyakan kandungan collagen powder shaklee adalah sesuai untuk ibu menyusu. Jika anda dan bayi anda boleh terima supplement alfalfa, bermakna collagen powder juga insyaaAllah tidak menjadi masalah. Malah ada yang beritahu setelah mengambil collagen, susu mencurah-curah. Jika tidak pernah menggunakan alfalfa, boleh juga menggunakan rules of 4 days. Iaitu cuba ambil collagen selama 4 hari berturut-turut, jika tiada kesan kepada bayi dan anda, bermakna anda boleh teruskan pengambilan. Tetapi satu yang pasti, kandungan collagen adalah semulajadi, no additive is added. Sekali lagi, jangan takut untuk mencuba.

CPS di media



Kredit To : Hifzan

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...