Tuesday 25 February 2014

Carotomax Dan Masalah Mata Berselaput


Testimoni Carotomax:
Berbalik kepada cerita yang saya nak cerita ni……semalam saya pergi ke Branch Shaklee Kota Bharu..sambil-sambil tunggu order customer saya, datanglah seorang makcik  yang berusia dalam 60 lebih dah kot….. dengan suara yang riuh rendah atau bahasa  lain ‘gegel’.
Melihatkan ke arah makcik tu saya pun bertanya:

Saya: Makcik beli apa?

Makcik: ‘Mokcik mari beli ni la hok Shaklee ni…molek ngat…’ tengok mata mokcik ni….sambil tunjuk mata dia ke saya….(memang berselaputla mata makcik ni). Dulu Doktor nok bedah doh mata mokcik ni….mokcik kata biar dulu ah…sbb makcik nak cari ikhtiar lain dulu…pastu jupa la Shaklee ni..alhamdulillah mata mokcik molek doh…boleh baca Al-Quran….Naik motor malam pun buleh doh…kalu jauh pun boleh tengok doh…

Saya: Saya pun teruja la dengar testimoni yang x disangka-sangka ni….saya pun tanya makcik ni lagi…

Mokcik makan gapo hok Shaklee ni?

Mokcik : Mokcik makan 2 jah….Alpapa ngan Carotomat jah….Mokcik amal makan ni….

Saya:  Alhamdulillah….semoga orang lain pun dapat manfaat CAROTOMAX ni…



Terjemahan:
 Makcik ni datang Shaklee nak beli barang Shaklee…sambil menunjukkan matanya yang berselaput (seperti gambar). Dulu doktor dah nak buat pembedahan mata makcik ni tapi makcik kata nak cari ikhtiar lain dulu..selepas itu jumpalah dengan produk Shaklee ni…Alhamdulillah mata makcik dah elok…boleh baca Al-Quran dah…Naik motor malam pun dah boleh…tengok jauh-jauh pun boleh dah…Dia hanya mengamalkan makan Alfafa dengan Carotomax je…
Semoga orang lain pun akan dapat manfaat daripada faedah CAROTOMAX ni…

Khasiat Carotomax
Perlindungan Sel-Sel dari Dalam*
Setiap hari, sel-sel di dalam badan anda diserang oleh berjuta-juta radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan DNA.  Apakah yang boleh membantu?  Jawapannya ialah Anti oksida.  Anti oksida merupakan nutrisi yang boleh melindungi sel-sel ini daripada radikal bebas, meningkatkan kesihatan sel secara menyeluruh dan menyediakan perlindungan untuk menentang kerosakan sel-sel.
Perlindungan Menyeluruh dan Berkesan
Perlindungan antioksida dapat ditingkatkan dengan pengambilan CarotoMax Shaklee. Shaklee mengambil perlindungan anti oksida yang terdapat pada buah-buahan, sayur-sayuran dan tanaman lain melalui cara pengasingan, penyaluran dan pembentukkan kerotin secara semulajadi. *CAROTOMAX menyalurkan lima daripada karotenoid penting yang dipilih daripada gabungan tumbuhan fitokimia. Anda tidak akan mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja.
5 jenis karotenoid yang paling berkhasiat
  • Purata pengambilan karotenoid, lutein, lycopena dan beta-karotena adalah 8 mg setiap hari manakala CarotoMax pula dapat membekalkan lebih 13 mg daripada karotenoid yang paling berkhasiat.
  • Membantu mengekalkan kesihatan badan secara umumnya dalam jangkamasa panjang serta kesihatan mata, jantung, kulit, paru-paru, prostat dan serviks secara khasnya.
  • Menguatkan sistem imun*
  • Biasanya disimpan dalam organ-organ tubuh kerana ia bersifat larut dalam lemak.
  • Mengandungi ekstrak yang unik daripada tomato, ekstrak biji benih anggur, ekstrak brocoli bertunas, minyak jagung, minyak palma dan marigold.
Dalam CarotoMax mengandungi karotenoid menyamai dengan
  • Beta Karotena Sama dengan 102 porsi Pisang
  • Lycopena sama dengan 714 porsi Aprikot
  • Lutein dan Zeaxanthin sama dengan 285 porsi pink grapefruitAlpha karoten sama dengan 89 porsi Raspberi
  • Alpha karoten sama dengan 89 porsi Raspberi

Kredit To : Enifatah

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...