Tuesday 18 February 2014

Hangatkan Hubungan Suami Isteri Dengan Shaklee



Apabila kita sudah berumahtangga, pasti kita inginkan hubungan suami isteri yang sentiasa bahagia.. begitu juga hubungan intim berdua.. Tak kiralah kita pengantin baru ataupun pengantin lama.. Pasti kita inginkan yang terbaik untuk pasangan kita.. Jom kita cuba Set Keintiman Suami Isteri Shaklee ni.. 



Apa fungsi VITAMIN E dan ALFALFA dalam mengeratkan hubungan seks ini?

Vitamin E memberi impak yang besar kepada libido dan fungsi seksual untuk kedua-dua lelaki dan wanita. Bagi wanita, vitamin E boleh membantu untuk mengekalkan keseimbangan hormon, boleh mengurangkan PMS dan gejala menopaus, membantu dalam pelinciran dan juga boleh meningkatkan keseronokan seksual keseluruhan. 

Bagi lelaki, vitamin E boleh membantu untuk menghasilkan ereksi yang lebih tahan lama, membantu untukmengurangkan tekanan dan kegagalan seksual yang berkaitan dengan tekanan dan boleh meningkatkan jumlah sperma. 

Makanan yang sudah diproses dalam diet harian boleh menjadi punca kekurangan vitamin E.

Alfalfa pula dipercayai dapat membantu mengatasi masalah keputihan yang antara punca utama ketidakselesaan ketika bersama. Malah ia juga mampu menguatkan otot faraj. Untuk wanita yang sedang dalam proses menapouse juga sesuai mengambil alfalfa kerana alfala  


Kredit To: mysupervitamin

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...