Wednesday, 19 February 2014

Vitealea - Multivitamin Yang Lengkap Untuk Tubuh

Bila sebut pasal vitamin, mesti ramai yang tak suka kan.. Alasannya, tak boleh nak telan pil-pil ni.. tapi boleh ke korang telan segala macam jenis sayur mayor semata-mata nak dapatkan nutrisi untuk tubuh badan kita?.. Lagilah tak boleh kan.. So, penyelesaiannya adalah MULTIVITAMIN.. Sebiji pil multivitamin dah cukup untuk membekalkan lebih 20 jenis micronutrient yang diperlukan! Hakikatnya, ia bukan sahaja untuk mereka yang ingin menguruskan badan, malah perlu untuk semua rakyat Malaysia tanpa mengira usia, daripada yang kecil hinggalah yang veteren.




Dan dalam banyak produk multivitamin yang terdapat di pasaran, apa pilihan korang?





Saya pilih VITALEA SHAKLEE!



VitaLea Shaklee merupakan salah satu multivitamin dan multimineral yang lengkap untuk memenuhi keperluan seharian saya. KENAPA?



VitaLea merupakan makanan tambahan yang seimbang dan paling komprehensif di dalam sains Shaklee yang mampu dimiliki.  Vita-Lea diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa. Pakar kesihatan mencadangkan semua orang dewasa mengambil makanan tambahan harian bagi menyokong kesihatan secara menyeluruh.  Walau bagaimanapun, pengambilan makanan tambahan biasanya menyebabkan tubuh mendapat nutrisi yang tidak seimbang. Vita-Lea adalah formulasi premium yang disokong oleh tujuh kajian klinikal serta turut menggabungkan ramuan-ramuan terbaik dan kualiti yang luar biasa.



Antara fungsi Vita Lea secara umumnya


  • Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh
  • Menyokong jangka hayat hati, usus dan mata
  • Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi
  • Memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas




Keistimewaan VitaLea Shaklee?



Kemajuan Saintifik


  • Disokong oleh 7 kajian klinikal



Mengandungi Sistem Penyerapan Bioaktif


  • Teknologi salutan mikro membantu dalam pembebasan segera di dalam perut untuk meningkatkan penyerapan asid folik dan vitamin B penting yang membantu menghasilkan dan memelihara sel-sel baru.



Kualiti yang luar biasa


  • Lebih daripada 340 ujian kualiti dilakukan setiap kali Vita-Lea dihasilkan.




Vitamin D - Menyokong penyerapan kalsium untuk tulang dan gigi yang sihat



Beta Karotena - Meningkatkan kesihatan mata, kulit dan sistem imunisasi



Vitamin E - Menyokong kesihatan sekular dan meningkatkan kesihatan hati, usus dan fungsi imunisasi



Kalsium - Menyokong kekuatan tulang, pengaliran urat saraf dan otot-otot



Boron - Membantu dalam metabolisma Vitamin D dan mineral yang terbabit dalam perkembangan tulang



Magnasium - Menyokong kekuatan tulang, fungsi otot dan membantu dalam mengekalkan tekanan darah normal dan denyutan jantung



Biotin - Membantu badan menghasilkan tenaga dari protein dan lemak




Lain-lain - Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, warna dan bahan pengawet..





Jadi, apa pilihan korang? Kalau masih lagi confius, boleh baca kat sini dulu.. Lepas tu, terus contact saya okei!



Combination B complex dan Vitalea memang superduper power....


Kredit To : Sheila Mutalib

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...