Wednesday 19 February 2014

Ramuan Istimewa Nutriferon

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..


Ingat lagi produk #shaklee yang dapat gantikan paracetamol @ panadol? Namanya #Nutriferon.. Keistimewaannya ini bukan saja untuk meningkatkan Interferon semulajadi badan... malah dapat tingkatkan lagi sistem imun badan kita.. 




Lebih istimewa kalau di ambil setiap hari.. kerana amalan pengambilan NutriFeron hasil adunan empat ramuan botani ini, apabila digabungkan bersama dapat membolehkan tubuh secara semulajadi meningkatkan pengeluaran interferon tanpa menambah tekanan kepada badan *:





Apa 4 Ramuan Istimewa?
Ekstrak biji labu (Cucurbita moschata), yang telah didapati dapat mendorong pengeluaran interferon;
  • Biji Plantago (Plantage asiatica) yang mengandungi bahan kimia yang dipanggil polisakarida yang diguna untuk merangsang sistem imun;
  • Bunga Safflower (Carthamus tinctorius) polisakarida, yang telah dikenalpasti  dapat mendorong pembangunan makrofaj, sejenis sel darah putih;
  • Kuntuman bunga Japanese Honeysuckle (Lonicera japonica) yang digunakan dalam perubatan Asia.

Jom tengok testimoni yang dah amalkan Nutriferon




Teruja sungguh saya dengan testimoni ni.. Kuat semangat kak yati ni.. kalau tengok gambar masa kena kak yati menghidap penyakit kayap, kasihan sangat.. sukar nak di fikirkan yang penyakit kayap ni boleh sembuh.. Alhamdulillah.. sembuh akhirnya..

Jadi, kalau korang ada terkena penyakit macam kak yati atau sesiapa sajalah, saya cadangkan ambil Nutriferon ni.. Harga istimewa untuk korang tau.. Jangan malu-malu PM saya..


Kredit To : Sheila Mutalib

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...