Wednesday 12 February 2014

Testimoni Vivix, Vitalea dan Herblax shaklee



Assalamualaikum & Salam Sejahtera..
Testimoni oleh Ashikin Amir..

"Abah saya bakal berumur 57 tahun utk tahun ni. memang ada darah tinggi. kalau dah kena....memang muka naik merah-merah dan pening. kena banyak rehat dan tak boleh stress. 


Saya bagi abah vitalea (sebab abah request nak mulitivitamin sahaja,malas nak makan banyak2 vitamin). So for a start, dia makan vitalea dulu dan sy nampak dia makin sihat sikit.
Saya minta dia ambil vivix juga sebab diserang lagi darah tinggi buat kali kedua. yela anak mana yg sanggup nak tengok bapak sakit kan? korang sanggup ke? saya tak sanggup
lepas dia ambil vivix semalam,hari ni nampak sihat! syukur pada Mu Ya Allah
Kemudian abah saya ada sembelit sejak dulu lagi dan susah buang air besar. so saya bagi dia herblax untuk “cuci perut” bagi senang lawas.
 
Mula-mula saya minta dia ambil 2 biji dulu...tapi takda kesan...so saya sarankan ambik 4 biji terus (2x seminggu sahaja) lepas dia ambil herblax 4 biji...abah saya cakap dia membuang sampai 4x dalam satu hari! bukan cirit birit tau....tapi membuang macam biasa dan dia rasa lega sangat.

so hingga saat ni,saya akan make sure abah saya ambil vitalea,herblax dan vivix (kongsi dgn mama saya). ouh ye mama saya nampak semakin muda ok! sampai sihat la dan mampu berjalan sekitar Jakarta untuk shopping sakan...hehehe...

satu family saya amalkan suplemen shaklee. saya nak keluarga saya sentiasa sihat (dengan izin-Nya). sebab kesihatan mereka takkan dapat dijual beli dengan barangan mewah berjenama.
kesihatan no 1.

"kita berusaha. Allah yang menentukan"

saya dah berikan yang terbaik untuk keluarga saya.

anda bila lagi?"...



Apakah produk itu?
1- Vivix
Revolusi terbaru dari shaklee 
Vivix minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Vivix mengandungi campuran unik botani polygonum cuspidatum, anggur muscadine, elderberi eropah dan lobak ungu yang kaya dengan polifenol. polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

bakal dipatenkan tidak lama lagi. bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk shaklee.


Multi vitamin dan multi mineral

Multi yang hebatSuplemen seimbang dan komprehensif yang dihasilkan dengan sains terbaik shaklee yang mampu dibeli. vita-lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.
 
Jika diambil setiap hari, Vita-lea mampu:
1- membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik.
2- mengandungi beta karotena yang membantu dalam mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan tisu.
3- mengandungi kalsium, fosforus dengan vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi.
4- biotin dan asid pantotenik membantu untuk memetabolismekan lemak dan karbohidrat dalam tubuh
5- vitamin B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah.
 
Disclaimer: Produk ini mengandungi Alfalfa (medicago sativa). individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini. Tiada tambahan perasa tiruan, pemanis, bahan pewarna atau pengawet.

Herb-lax shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.

Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herb-lax yang lembut boleh membantu.
 
Produk ini mengandungi Alfalfa (medicago sativa). individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

Tawaran Istimewa
sempena Promosi Vitalea ini, harga Vitalea jauh lebih mudah dari biasa. pada yang berminat untuk memberi yang terbaik untuk mak ayah, suami isteri, anak-anak dan seisi keluarga.

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 


No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...