Wednesday 12 February 2014

RAHSIA Untuk Hilangkan Perut Buncit

Perut buncit? Lepas kahwin suami dah mula buncit. Mana tak nya, isteri masak sedap-sedap. Bahagia pula tue. Tapi bukan suami je buncit. Isteri selepas bersalin pun masih buncit. Macam mana tue. Tak kembali bentuk asal seperti selepas kahwin. Pakai baju sebelum kahwin pun dah tak boleh. Ketat dan tak boleh zip. Sedihnya. Saya pernah mengalaminya dahulu. Baju dan seluar yang mahal-mahal yang dibeli dengan gaji pertama dulu tak boleh pakai, sedih sungguh. 





Selepas bersalin pula, sistem perlawasan tak sama macam dulu. Kalau dulu, tak der masalah nak masuk toilet. Sekarang, jarang-jarang nak masuk toilet, mana tak gemuk kan? Metabolisma badan pun dah tak sama. Oh itu cerita dulu yer. Sekarang tidak lagi.

Rahsia saya? Pertama sekali saya banyakkan minum air kosong. Minimum 3 liter. Jadi tak der la nak makan je kerjanya. Yang kedua, saya makan kerap, dalam kuantiti yang sedikit. Nak tingkatkan kadar metabolisma badan balik. Yang ketiga, saya ambil Alfalfa, Lecithin dan Energizing Soy Protien (ESP). Itu yang buat badan saya turun almost 6 kilo. Seluar lama pun dah boleh pakai. dan suami pun puji kurus, itu yang paling saya suka. hihi


Jika anda tidak menyusu saya sarankan ambil Herblax, Lecithin dan Cinch Shake Mix. Tapi kalau nak tukar dengan ESP pon boleh untuk dapat extra benefit untuk kulit. 



Produk-produk ini bukan untuk isteri or perempuan sahaja tau. Lelaki pun boleh ambil. Kita nak kurus bukan sebab nak cantik sama. Tapi untuk kesihatan. Bila dah badan berat, gemuk macam-macam penyakit yang mudah datang. Sampai satu tahap, nak bawa badan pun susah. Sakit lutut dan sendi lah. Yer lah, badan berat. Tak nak lah sampai tahap macam tue kan? Jadi pilihan semua di tangan anda,

Kredit To : Mama Darwisy

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...