Tuesday, 18 February 2014

Penyelesaian Masalah 'Cramp' atau Kejang Otot




Nak share testimonial Ostematrix aka. Kalsium SHAKLEE...



"Alhamdulillah slpas pengambilan ostematrix masalah krem sy dah takde..sjak dr zman skolah sy mengalami masalah krem mse tdo..bile jmpe doc je mst doc ckp kalsium kurang sb tuh selalu krem n mcm biase la doc akn suggest minum susu..bab2 susu nih sy mmg tak bole telan..mase preggy dulu mnum susu anmum perisa coklat..mase dlm pantang mnum susu anmum+milo sebab takde perisa coklat..mase tuh belum jumpe ostematrix lg..so skang masalah sy dah selesai..no more krem..suke sangat rase..kalo ade sesape yg face problem mcm sy bole try..bes nye bulan nih promo beli 6 percuma 1..bole simpan stok banyak2.."



Korang pun mesti pernah alami mcm Pn.Roziah ni kan..so, ape lagi jom dapatkan OSTEMATRIX..





Sekilas tentang Ostematrix...





Lebih daripada Sekadar Kalsium
OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.


****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...