Tuesday, 18 February 2014

Osteoporosis - Kesan Kekurangan Kalsium

Hari ni saya nak share satu info kat korang.. berkenaan "Osteoporosis".. Ia adalah sejenis penyakit yang berkaitan dengan tulang dan tulang pastinya di kaitkan dengan kalsium.. 





HEALTH INFO!
"Adakah anda tahu bahawa 1 dalam 2 wanita dan 1 dalam 4 orang lelaki yang berumur lebih 50 tahun berisiko mendapat keretakan osteoporosis atau penyakit tulang yang lain? Laporan Ketua Pakar Bedah terbaru pada kesihatan tulang dan osteoporosis menggesa lelaki dan wanita, semua peringkat umur, untuk mengambil tindakan untuk tulang yang sihat. Salah satu cara yang paling penting untuk berbuat demikian, menurut Ketua Pakar Bedah, adalah untuk memastikan semua individu mendapat nilai-nilai yang disyorkan harian kalsium dan vitamin D. Dr. Barbara Levine, dari Universiti Cornell bersetuju bahawa "kerana ia sukar untuk mendapatkan cukup nutrien ini daripada diet kita, supplement tambahan adalah penting. "Bukti bagaimana makanan tambahan penting boleh, ia dianggarkan bahawa 75% rakyat Amerika kekurangan kalsium.."

Jadi apa supplement tambahan tu?

Jawapannya: OSTEMATRIX...

Yang istimewanya Ostematrix Shaklee, ia bukan sekadar calcium biasa.. tapi Ostematrix juga membantu mengekalkan tekanan darah yang normal, membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf, menolong mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah radang dan kemurungan.

Ini dah pun diakui oleh ramai yang telah mengamalkan 4 biji Ostematrix sebelum tidur setiap hari.. 





Korang bila lagi? Jangan bertangguh lagi.. Kalau tak nak Osteophorosis datang tak diundang..
Kredit To : Sheila Mutalib

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...