Thursday 6 February 2014

Ahli Sukan Malaysia : Legenda Pecut - Watson Nyambek




Saya pernah berkongsi tentang suplemen Shaklee untuk ahli sukan. Baru-baru ini, ketika saya mencari maklumat di Google, saya terbaca legenda pecut Malaysia suatu masa dulu, Watson Nyambek juga pilih suplemen Shaklee dan mengesyorkan untuk ahli sukan sebagai makanan tambahan. Buat yang tak tahu, Watson Nyambek adalah pemegang rekod 100 meter Malaysia sehingga sekarang dengan catatan 10.3 saat yang dicatatkan pada 13 July 1998 semasa Sukan Komanwel tahun 1998.

1998 Legenda Pecut Watson Nyambek Syor Suplemen Shaklee Untuk Ahli Sukan

Watson Nyambek Syor Suplemen Shaklee Untuk Ahli Sukan

Watson Nyambek memberikan pendapatnya atas kapasitinya sebagai seorang yang berpengalaman berpuluh tahun dalam bidang sukan khususnya olahraga. Sebagai ahli sukan yang telah berdekad menceburi bidang sukan ini, sudah tentu ‘recommendation’ dari raja pecut ini adalah suatu yang berasas dan perlu diambilkira oleh ahli sukan muda mahu pun bagi mereka yang aktif bersukan yang mencari makanan tambahan yang sesuai. Menurut Watson Nyambek lagi, semasa zaman kegemilangannya beliau memegang rekod Malaysia dalam sukan olahraga iaitu dengan mencatat 10.3 saat sehingga ke hari ini masih belum dipecahkan. Beliau melontarkan persoalan kepada ahli sukan di luar sana,
Tanpa saya mengambil apa apa suppplement adakah saya akan berjaya?
Kepada atlit yang hendak mencapai kejayaan dalam sukan. Jika kita berlatih saja memang tak cukup membantu. Kita hendaklah menggunakan supplement yang betul untuk membantu.
watson nyambek Legenda Pecut Watson Nyambek Syor Suplemen Shaklee Untuk Ahli Sukan
WATSON NYAMBEK
Pada zaman kegemilangan saya dulu inilah product yang saya gunakan. SHAKLEE memang power jika anda aktif dalam sukan.
watson nyambek 2 Legenda Pecut Watson Nyambek Syor Suplemen Shaklee Untuk Ahli Sukan
WATSON NYAMBEK
Semua foto di atas adalah kepunyaan Facebook Tuan Watson Nyambek
*******************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini , saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...