Thursday 6 February 2014

Produk Shaklee : Harga Mahal Dan Tak Berpatutan?





Bakal pembeli biasanya akan tertanya-tanya tentang harga produk Shaklee. Adakah harga produk Shaklee ini mahal dan tak berpatutan jika dibandingkan dengan produk di lain di pasaran? Biasanya, harga produk MLM akan ditetapkan pada harga yang sangat tinggi bagi membolehkan syarikat MLM membayar komisyen kepada upline. Untuk menyangkal persepsi tersebut terhadap harga produk Shaklee,trans Harga Produk Shaklee mahal dan tak berpatutan?saya ingin membuat perbandingan beberapa produk seumpanya di pasaran. Kredit untuk sumber kajian.

 Harga Produk Shaklee mahal dan tak berpatutan?

Rajah di atas adalah perbandingan secara terus harga vitamin Lecithin di pasaran yang direkodkan pada Jun 2011 di Watson dan Guardian. Jika dilihat secara dengan mata kasar ternyata vitamin Lecithin Shaklee bukanlah yang paling murah di pasaran.

TETAPI, jika anda seorang yang teliti, anda akan melihat dari segi harga purata harga sebiji tablet, ternyata vitamin Lecithin adalah yang paling rendah di pasaran!

 Harga Produk Shaklee mahal dan tak berpatutan?

2 Faktor utama yang anda perlu tahu:

  • Produk-produk Shaklee telah menjalani clinical test dan mendapat kelulusan sepenuhnya dari US Food & Drug Administration (FDA) sebelum dipasarkan. Di Amerika Syarikat, setiap produk akan menjalani clinical test dengan prosedur yang ketat sebelum ianya diberi keizinan untuk di pasarkan.
  • Perlu diingat juga, produk-produk Shaklee adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan semulajadi, bebas dadah dan bukan sintetik. Sudah tentu keunggulan mutunya adalah lebih hebat berbanding produk lain. Tetapi anda semua tetap mendapat harga yang berpatutan untuk produk yang berkualiti tinggi! Sila rujuk sumber ini.
Jadi, kembali kepada tajuk di atas. Anda boleh buat keputusan sama ada adakah harga produk Shaklee ini adalah mahal dan tidak berpatutan?
RM42 / 180 tablets = RM0.23 (per tablet) = Pelaburan untuk kesihatan tubuh anda!

*******************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini , saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...