Thursday 6 February 2014

Ahli Sukan Malaysia : Suplement Yang Disyorkan

Roger Federer : Bukan Ahli Sukan Malaysia Ye... :)

Bagi ahli sukan yang aktif, anda disyorkan untuk mengambil Performance Drink Shaklee untuk membantu anda mengekalkan prestasi pada tahap optimum. Lazimnya, bagi seseorang ahlli sukan, mereka akan mengalami penyahhidratan (dehydration) sehingga menyebabkan kelesuan pada tubuh. Impak yang nyata dari kelesuan tubuh ini akan menjadi faktor kepada penurunan prestasi bagi para ahli sukan. Jadi anda memerlukan makanan tambahan untuk membantu mengekalkan kecergasan tubuh supaya kekal unggul.


Minuman tenaga Performance Drink Shaklee ini telah dibuktikan secara klinikal untuk membantu meningkatkan paras hidrasi dalam tubuh seseorang jika dibandingkan dengan air. Lebih-lebih lagi ianya mengandungi lebih elektrolit untuk menyalurkan tenaga pada tahap maksimum kepada tubuh. Kehadiran elektrolit yang mencukupi ini akan membantu mengekalkan kecergasan dan mengelakkan kelesuan tubuh. Ianya tidak hanya sesuai untuk ahli sukan sahaja bahkan sesuai untuk mereka yang mempunyai gaya hidup yang aktif.

Lee Chong Wei - Lagenda Badminton Negara


Nutrisi untuk para atlet sukan, suplemen tambahan Shaklee ini, memberikan apa yang tubuh anda perlukan iaitu sebelum, semasa dan selepas latihan sukan. Formula yang terbukti secara klinikal  dapat membantu anda bertahan lebih baik, berlatih lebih lama dan kembali bertenaga dengan lebih cepat.


Mengapa Performance Drink Shaklee? Mengapa tidak!

    • Bebas gas atau tidak berkarbonat.
    • Kurang  kandungan gula (less sugar).
    • Performance Drink mempunyai kadar natrium yang rendah dan mempercepat kadar penyerapan cecair (elektrolit) dalam tubuh sekaligus anda akan mengatasi masalah dahaga – KURANG HAUS!
    • Bersifat isotonik iaitu minumam ini mempunyai jumlah kepekatan karbohidrat yang sama dengan darah kita. Kesannya ia akan mudah diserap dan sekaligus meningkatkan kadar gula di dalam darah dan impaknya- tubuh anda LEBIH CERGAS dan KURANG PENAT!
PERFORMANCE DRINK SHAKLEE Legenda Pecut Watson Nyambek Syor Suplemen Shaklee Untuk Ahli Sukan


*******************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini , saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...