Saturday 8 February 2014

Set Kesuburan Shaklee : Cara Makan


Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
Lama dah tak update blog ini. Kebelakangan ini sibuk dengan marking kertas soalan students.. Rindu sebenarnya dah update ni. Nasib baik dah habis marking, boleh lah spend sedikit masa untuk update blog tercinta ini..Pasni nak kena fokus pula pada penulisan tesis..
So hari ini saya nak menceritakan mengenai CARA MAKAN SET KESUBURAN SHAKLEE. Boleh klik di sini untuk mengetahui lebih lanjut Set Kesuburan Shaklee. Sebelum ini ramai yang tanya cara makan yang betul untuk set kesuburan Shaklee ini. Kebanyakan orang akan keliru bila nak makan GLA shaklee tu. Jom kita baca di bawah..:)




Set kesuburan Shaklee untuk si suami :

Zinc Complex - Zat yang sangat penting dalam pembentukan hormon testosteron. Beri tenaga dalam pembentukan sperma agar lebih aktif menuju ke ovum. Berperanan dalam pembentukan genetik DNA 

Vita-E Complex - Suburkan sel-sel & organ reproduksi lelaki. Melancarkan sel darah.

Cara makan set subur untuk suami :  zinc 1 biji sehari sebelum makan. Perut kosong lagi memudahkan penyerapan zinc dalam badan & vita-E 1 biji setiap hari.


Set kesuburan untuk si isteri :

Alfalfa - Sangat baik untuk wanita dimana bantu kurangkan masalah keputihan , haid tidak teratur, senggugut, sakit pinggang ketika datang bulan. Bertindak seperti kacip fatimah. 

GLA Complex - Bantu stabilkan hormon & untuk mudahkan perlekatan ovum & sperma. 

Cara makan set subur untuk isteri, Alfalfa 3-5 biji sehari.

Bagi period teratur, cara makan GLA ambil mulai hari pertama period hingga hari ke 13.  Hari ke-14 berhenti ambil GLA dan tunggu sehingga hamil/period yang seterusnya. Kalau masih period, mula ambil GLA semula (hari 1-13 period sahaja).Telan sebiji selepas lunch & sebiji lagi selepas dinner. 

Bagi period tak teratur, cara makan GLA ambil sebiji selang 8 jam setiap hari sehingga period teratur (biasanya 2-3 bulan lepas amalkan GLA, period akan teratur). Bila period dah teratur, ikut cara atas. Selepas 14 hari, boleh buat upt. Kalau positif, stop makan. Kalau negatif, sambung makan pada next period. 





Kredit To : Normelah

*******************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini , saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...