Sunday 2 February 2014

Set Kehamilan Shaklee ~ HB Cantik, Badan Segar, Rambut Sihat!



Pagi Isnin semangat sikit nak share ni :) Ni pasal Set Vitamin Kehamilan Shaklee, yg dah tentu TERBAIK! Eh.. suka hati saya je nak ckp terbaik padahal memang terbaik pun! Hehe..
 
Jom..jom.. baca testimoni Yaya pulak :) 
 
 

Kan dah kata.. TERBAIK! :)


Testimoni sendiri :

Btw,saya memg consume Shaklee since 2011, memg consumer tegar. 5 bln lepas, saya disahkan pregnt, ini pn hasil consume set subur Shaklee (GLA,B comp,Vit C, Vit E, Alfalfa, ESP). Since pregnt, saya stop consume Shaklee coz tkot ada side effect kt baby. So just mkn ubt yg KKM bgi.

Masa kandungn saya 4 bln, HB saya drop dr 14.00 turun 9.93 & nurse sahkan sy mghidap MILD ANEMIA. Patut bdn saya letih yg amat. Bgun pagi badan rasa xsdap. Bila dgr. So, saya tekad utk consume smula Shaklee & ambil set kehamilan. Dr testimoni yg saya baca, Vitalea bgus utk naikkan HB. So saya consume Vitalea, B comp, Oste, Vit C, Omega Guard, ESP. ...


Alhamdulillah 2 minggu kmudian saya check HB saya hr ni dan HB saya naik 11.3 ! Yeahhhh !
Bukan itu jer, bdan dah xletih, bgun bagi rasa fresh. Slalu sush nk bngun. Rambut pula da kurang gugur."

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...