Sunday 2 February 2014

Alam Hubungan Intim ~ Ketatkan Miss V Mu...



Hehe.. saya sendiri pun rasa kekok jugak sebenarnya nak cerita pasal ni kat blog. Tapi atas dasar nak berkongsi dengan semua, saya buang rasa itu & teruskan menulis ;)


Kita buka minda... berfikiran positif demi menjaga hubungan yg halal itu!


Saya petik daripada seorang pengguna Alfalfa Shaklee, yang mengakui keberkesanan Alfalfa dalam membantu 'mengetatkan' alat sulitnya atau nama lain Miss V ;)


Nama terpaksa dirahsiakan demi menjaga kehormatan si pemilik :)



Jarang sangat komen tentang ni yg kami terima. Maklumlah, hal dalam selimut sememangnya tak patut dihebahkan tapi demi kebaikan apa salahnya dikongsi bersama :)

Saya sendiri mengambil alfalfa sebagai milk booster sejak menyusukan Aien lebih 3 tahun lepas. Namun di sebalik fungsinya sebagai milk booster, terselit juga kebaikan lain yg memberi bonus kepada saya & keluarga! Jadi, kebaikan vitamin2 Shaklee ini sebenarnya bukan terhad kepada 1 sahaja ya! 

Anda cuba, anda tau : 
****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...