Saturday 8 February 2014

Group Euphoria Shaklee : Makluman


Berita baik buat semua kenalan cyber saya yang baru mahupun yang lama....kami menyediakan khidmat konsultasi secara tertutup untuk semua customer Euphoria Shaklee. Paling PENTING add saya di FB (Hafiza Halim) dan maklumkan anda mahu menyertai kumpulan ini. Paling UTAMA, anda perlu menjadi customer kami terlebih dahulu.

 


Jika anda belum didaftarkan namun telah menjadi pelanggan saya, sila add saya di FB iaitu Hafiza Halim dan nyatakan anda mahu didaftarkan dalam Shaklee GBS.
 
Apakah kelebihan menyertai Shaklee GBS?

1. Anda boleh mendapat perkhidmatan konsultasi tentang produk yang akan dipantau sebaiknya oleh ahli Euphoria.

2. Semua tawaran terkini boleh di dapati dalam kumpulan ini. Ada cabutan bertuah, aktiviti menarik dan harga yang khas untuk customer kami.

3. Kumpulan tertutup ini ditubuhkan untuk menghargai semua customer kami.
4. Anda akan mendapat info dan tips terkini. Ianya sangat ESKLUSIF untuk customer kami sahaja.
 
Jom sertai hari ini juga!

Jika anda tiada akaun di FB, jom daftar hari ini supaya anda tidak ketinggalan aktiviti kami pada bulan Jun ini!

*******************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini , saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...