Sunday 9 February 2014

Alhamdulillah... Bisnes semakin baik...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua .....


Petang nie agak terkedu dan terkilan jugak apabila ada orang yang tidak suka apabila kita menjual-jual product online dalam facebook. Katanya semak wall dengan macam-macam product keluar kat wallnya.

Ermmm satu, rasanya dia boleh ja hide, dua dia boleh ja unfollow group-group online tue, dan tiga block je la sapa-sapa yang dia rasa 'annoying' tu kan.







He he he banyak betul ragam manusia. Hidup manusia ni tak sama. Ada yang berpendapatan tinggi dan renda, kaya dan miskin, kelas pertama dan kedua dan ketiga. Masing-masing mencuba untuk mencari rezeki yang halal sebanyak mungkin. Saya dah pilih Shaklee .... yup my life memang dah 'different'. Sebelum ni saya hanya suri rumah biasa saja. Tetapi sekarang masih suri rumah dengan sedikit tanggungjawab dan tugas yang perlu dilakukan. Tugas saya ialah untuk memberi peluang kepada orang lain mencapai tahap kesihatan yang betul.


Ya saya jual produk Shaklee. Disokong rapat dan ketat oleh suami tersayang. Jika orang memerlukan produk Shaklee saya akan siasat habis habisan dan terang habis habisan produk apa yang sepatutnya dimakan. Suami pernah menceritakan ada agen lain yang apabila kita minta produk untuk kurus, habis semua produk di'list'kan kepada kawan suami. ESP, Lecithin, Omega, Herbalax dan Alfalfa yang perlu dibeli. Fuh jenuh la nak makan semua tu. Beri pilihan kepada customer, jangan ambil kesempatan.


Berbalik kepada isu tadi, saya tak kisah orang nak kata apa atau tak suka. Memang payah nak puaskan hati orang lain. Tak boleh punnnnnn.


Yang penting berniagalah dengan ikhlas dan niat untuk membantu orang lain. Membantu orang lain untuk sihat dan jika ada yang nak menceburkan diri dalam bussiness online, bantu mereka untuk turut berjaya.


kehidupan dah semakin mencabar. Harga barang-barang naik tetapi gaji dok macam tu jugak. Sebagai suri rumah saya sangat senang hati apabila berjaya mengurangkan beban kewangan suami. Bukankah itu salah satu pengorbanan seorang isteri. Angkat tangan jika setuju para isteri? he he he




Ok bagi yang memikirkan untuk berniaga online mahupun offline, jangan fikir kata orang jangan ambil pandangan yang negatif .... buat keputusan yang tepat dan mulakan terus.

Bagi mereka yang inginkan pendapatan lebih, saya sedia membantu dan membimbing anda menjalankan bisnes Shaklee yang menarik ini.


Boleh hubungi saya di:
H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...