Thursday, 20 February 2014

Alfalfa Yang Mengancam (Kacip Fatimah Moden)





Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
 





Ops! Maaflah, entri kali ini agak berbaur 18SX. Entri malam jumaat katanya. Hehe… Tapi inilah hakikatnya bonus yang dirasakan oleh pengamal-pengamal Alfalfa.


Alfalfa mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara.

Auuummmmmm.. Inilah rahsia agar suami semakin sayang, rumahtangga semakin bahagia kerana hari-hari pun umpama malam pertama. Mari kita lihat pula testimoni pengamal Alfalfa yang kini sudah mampu tersenyum puas. ^o^



Alfalfa beri kuasa "grip" yang sampai suami pun tak boleh tahhann

Alfalfa beri kuasa “grip” yang sampai suami pun tak boleh tahhann

Ketat mengalahkan anak dara

Ketat mengalahkan anak dara
bile "bersama" seperti pengantin baru

Bile “bersama” seperti pengantin baru
Boleh memekatkan lagi air M**I suami

Boleh memekatkan lagi air M**I suami


Puan Mariam
“Saya makan 6/8 biji sehari, hampir sebulan. hubby tiba-tiba tegur, kenapa ketat sangat. senyum jerr.. fuhh tak payah kacip fatimah sudah.”

Puan Lynda
“lynda makan 10 biji sehari setiap hari dh hmpir 3 bulan…..memang best,xda alfalfa,x senang duduk…kesannya,susu memang x penah kurang,kadang2 tengah salin baju nak mandi habis lencun satu bdn,susu bocor…hehe…memancut mcm paip pecah…mandi susu lah jawabnya….badan bertenaga, masalah sembelit dh hilang,masuk tandas 2 3 minit,selesai….perut dh tak buncit,berat dh turun 6 kilo tanpa diet,alahan pada seefood dan gigitan nyamuk dh lenyap x kunjung tiba,GRIP?????x yah tanya la,macam anak darawooooo….huahuahua….ha satu lagi,kencing kotor pon dah baik…hehe…dulu kalau kencing kotor nimenyerang, jangankan nak buang air kecil,tengok tandas pon takot dh….nangis2 nak buang airkecil….sekarang tak dh,kalau jadi pon tak sampai 2 hari dh ok…..

Puan Ifa
“berita panas…berita panas…. Mari berkongsi dgn ifa rahsia terbaru testimoni myself. ahaks…..jgn ketawa ya….. Perkongsian berilmu utk manfaat semua.

Mumy: pa, papa rasakan mcmn performance mumy lps bersalin mia?
Papa: best…..lg best dari dulu ms lps bersalin isya.
Mumy: (dlm nada tersenyum n buat2 x fhm) emmmm….best knp ek… apa yg best nye….. mumy rasa sama jerk….
Papa: lain, lain sgt drpd dulu. rs best, tu yg hr2 nak tu. heheheh…. (mumy dh tersenyum lebar nih….) rs ketat sgt. ms lps bersalin isya dulu rs longgar lh sket, lps mia nie, lain betul. mantap, abis la mumy lps nih….. tiap2 mlm ‘seround’ yer….
Mumy: ape la papa nih….hehehehe (suka giler ifa…..suka tahap gaban sbb dipuji sebegini….) penat la mumy. mane boleh hari2. pengsan la mumy cam nih…..
Papa: ahhhh….x kira, ape guna implanon kalu x di digunakan….hehehehe….. mumy cergas aje lps amik shaklee. semua benda mumy blh buat. pagi2 dh bangun awal, buat keje sampai mlm, masak utk papa, siapkan anak, kemas umh, melayan papa lagi. alhamdulillah, mkn shaklee ade perubahan.
Mumy: alamak…menyesal lah cam nih mumy amik implanon…..kalu papa nak men hari2 ngan mumy….sbnrnyakan, papa nak tahu x mcmn blh jd camtu…
Papa: mumy mkn ape……
Mumy: hahahah…..rahsia lah….. (sambil berbisik pada suami).
hahahahhahahahahahahahahahahahahahaha…………

Itu lah rahsia ifa skrg nih. Perkara yg x pernah ifa fikir n mimipikan pun (pujian dr hubby tentang nikmatnya hubungan suami isteri) mendapat pujian selama ini.

Nak tahu rahsianya………….ALFALFA LAH……

Di atas tu adalah testimonial tentang Khasiat Alfalfa.. Bagi yang ingin memdapatkan Set Keintiman Suami Isteri pun ada tau....

Kredit To : Dzu Amri.

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...