Wednesday 5 February 2014

Vivix Shaklee : Dalam Media Massa




Bagi mereka yang mencari-cari testimonial Vivix Shaklee sebenarnya Vivix Shaklee ini seringkali keluar dalam media massa seperti akhbar dan majalah. Testimonial seperti ini sebenarnya menambahkan lagi keyakinan kepada para pelanggan di luar sana tentang keberkesanan produk Vivix Shaklee ini.
Antara majalah dan akhbar yang membuat liputan tentang produk Vivix Shaklee ini termasuklah:

HARIAN METRO 22 JANUARI 2010

 Testimonial Vivix Shaklee Dalam Media Massa
Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas arak merak. Vivix jua terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semulajadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).

UTUSAN MALAYSIA, 24 OGOS 2010

vivix+utusan Testimonial Vivix Shaklee Dalam Media Massa
Pasukan kami telah melaburkan masa bagi mencipta dan menghasilkan campuran unik kandungan polifenol yang apabila ditambah dengan resveratrol telah menunjukkan hasil kajian makmal yang positif terhadap empat punca mekanisme penuaan sel. Empat mekanisme berkenaan adalah melindungi dan membaiki DNA, menyelaras genetik, pengeluaran tenaga sel dan memperlahan proses penuaan.

MAJALAH ANIQAH 1, MAC 2010

vivix+aniqah Testimonial Vivix Shaklee Dalam Media Massa
WANITA bimbang dengan proses penuaan yang berlaku pada wajah namun ini adalah proses semula jadi yang tidak dapat dielakkan. Jenama produk kesihatan terkenal, Shaklee memperkenalkan minuman kesihatan Vivix Botanical Beverage Mix yang membantu melambatkan proses penuaan. Kandungan minuman ini ialah anggur muskat, elderberi, lobak ungu dan polygonum cuspidatum terbukti membantu melawan penyakit serta melambatkan proses penuaan.
Kajian saintifik mendapati pengambilan RESVERATROL mampu membantu meningkatkan tenaga, mengurangkan kandungan gula dalam darah, anti-keradangan, bahan anti-kanser selain mampu mengawal berat badan.

Kredit : http://www.celikvitamin.com/blog/testimonial-vivix-shaklee-dalam-media-massa/

*******************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini , saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...