Wednesday 5 February 2014

Kerja Di Rumah : Kenapa Saya Pilih Shaklee?

Boleh dikatakan ramai yang menjadikan perniagaan online ini sebagai kerja sambilan di rumah.  Terutama yang masih belum yakin untuk berhenti kerja dan belum menjana pendapatan secara konsisten lagi.

Bagi saya sendiri, cara yang paling sesuai dan mudah adalah melalui perniagaan affiliate  Iaitu program yang menjadikan anda sebagai jurujual kepada produk-produk sedia ada dipasaran.



Kenapa Melilih Affiliate?


Saya memilih program affiliate sebagai kerja di rumah atas beberapa faktor:



  1. Zero Modal - Saya tidak memerlukan sebarang modal cash untuk memulakan perniagaan affiliate ini. (Hanya sebuah laptop dan rangkaian internet)
  2. Masa - Saya boleh menjalankannya tanpa menganggu masa bekerja (tetap).  - Hanya waktu terluang dan hari minggu.
  3. Produk - Tanpa sebarang produk, saya boleh berniaga dengan menjadikan produk-produk orang lain sebagai bahan pemasaran.
  4. Syarat Yang Mudah - Memasarkan produk-produk affiliate tidak memerlukan syarat yang susah.  
  5. Mudah - Hanya tiga langkah yang saya perlukan iaitu  #1 pilih produk yang betul-betul terbaik, Kemudian 2# pasarkan produk tersebut dengan pelabagai cara secara agresif dan 3# terima komisyen dari hasil jualan.
  6. Risiko Rendah - Saya tidak menampung sebarang risiko kerugian kerana tiada modal yang dikeluarkan.

Kepada anda yang masih baru dalam perniagaan internet, saya sangat mencadangkan program affiliate yang dijalankan oleh shaklee.

Kenapa memilih shaklee? kerana mereka mempunyai pelbagai jenis produk untuk anda pasarkan.

Risiko sekiranya anda mendaftar:
  1. Anda tidak akan rugi sekiranya product shaklee tidak dapat anda jual.
  2. Anda akan mula menjana pendapatan melalui internet tanpa sebarang KERUGIAN.
TETAPI
anda akan rugi sekiranya anda tidak bermula dari sekarang! Masa berlalu, orang lain dah mula berjinak-jinak dengan Shaklee, tetapi anda masih belum lagi..Ayuh!

*******************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini , saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...