Tuesday 11 February 2014

COQ Health Plus : Set Kesuburan




Baru-baru terdedah satu rahsia bagaimana CoQHealth Plus membantu meningkatkan kesuburan. Berita baik untuk saya dan mereka yang tengah berusaha untuk menimang cahaya mata. (boleh masuk wishlist ni).

Kita berkenalan dulu dengan CoQHealth Plus


Koenzim Q10 (CoQ10) dikeluarkan secara semulajadi oleh jantung untuk menguatkan otot jantung, meningkatkan peredaran darah dan mengekalkan paras darah yang sihat.

Antioksida CoQ10 juga dapat memberi perlindungan terhadap pengoksidaan kolesterol LDL dan ini membantu dalam menyokong saluran darah supaya kekal sihat. untuk membantu penghasilan


Walaupun tubuh kita mampu mengeluarkan CoQ10 secara semualajadi, namun pengeluarannya semakin berkurangan apabila usia meningkat. Jadi pengambilan suplemen CoQ10 yang mencukupi dapat membantu dalam mengekalkan tahap tenaga sel yang penting di dalam tubuh.




Apa lagi yang ada dalam CoHealth Plus?


Untuk menyokong pengeluaran tenaga pada jantung, Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau ditambah di dalam CoHealth Plus. Kaedah penapaian yis menjamin bioketer sediaan CoQ10 yang berkualiti
tinggi.

Sistem minyak kacang soya di dalam kapsul CoQHealthTM Plus Shaklee dirumus untuk memastikan sistem penguraian dan penyerapan dilakukan secara optimum.

Apa Kaitan CoQHealth Plus dengan Kesuburan?


Proses pengeluaran telur, ovulasi dan perkembangan embrio memerlukan banyak tenaga. Jika tenaga ini tidak mencukupi maka ia mengganggu proses kesuburan itu sendiri. Faktor ini juga mingkin menyebabkan telur dan sperma yang tidak berkualiti. Proses pengeluaran telur, ovulasi dan perkembangan embrio oleh tubuh wanita memerlukan sejumlah tenaga yang tinggi dan itu memerlukan CoQ10 yang tinggi.






Dengan peningkatan usia, badan menghasilkan CoQ10 yang rendah dan menganggu kesuburan. Kajian yang dijalankan di Canada pada tahun 2009 menunjukkan ujian kepada sekumpulan yang diberi suplemen CoQ10 menghasilkan kualiti telur yang baik dan kadar kehamilan yang tinggi berbanding mereka yang tidak diberi CoQ10. (sumber)

CoQ10 adalah SELAMAT dan EFISIEN. Jika anda masih ragu-ragu tonton video di bawah iaitu testimoni pakar kesuburan antarabangsa, Dr. Vitaly A. Kushnir, seorang penyelidik dari Center for Human Reproduction.

Jangan tunggu lagi untuk mencuba CoQ10 kerana dengan peningkatan usia, peratusan kesuburan semakin berkurang.

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...