Wednesday 5 February 2014

Ashraf Muslim & Shaklee

Nampaknya semakin hari semakin ramai celebriti yang mengamalkan shaklee ye. Kalau Ayu Raudah dengan Vivixnya (padanlah wajah seayu dan segebu gebas), Rita Rudaini dengan Mealshaka nya, sekarang Ashraf Muslim pula. Mau tak glamer ok? Bab glamer tolak tepilah, mereka juga manusia biasa perlukan supplement jugak.

Hari ini seperti biasa sambil-sambil ber fb tu terjumpalah sharing tentang Ashraf Muslim ni tentang Shaklee. Makanya anda tidak salah memilih jika mahu sihat & cerdas :)

Asyraf Muslim dalam videonya memberitahu beliau amalkan Vitalea dan B Complex. Memang kedua-dua ini adalah set asas shaklee untuk mereka yang ingin mengamalkan pemakanan supplement tambahan lagi baru pertama kali mencuba. Lihat apa katanya..kenalah tengok video ini kan.


 

klik di sini untuk melihat: http://youtu.be/Fb6hLg7VG-Y

Marilah kita buat kupasan sedikit tentang apa yang diperkatakan oleh Ashraf. Beliau mengamalkan Vitalea dan B Complex. Dengan mengamalkan Vitalea, bangun pagi dah rasa tak penat. Selepas subuh badan rasa segar je tak letih. Itu penangan Vitalea. Apa pulak katanya dengan B Complex? B Complex melancarkan perjalanan darahnya. Maka dengan itu silalah tengok wajah Ashraf Muslim yang sentiasa berseri itu.

Anda pun mahu jadi sebahagian dari team kami? Nak amalkan shaklee tapi tak tau ingin beli dengan siapa? Tidak tahu nak makan vitamin apa? Mudah je, jangan segan-segan hubungi saya untuk konsultasi percuma:)

*******************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini , saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...