Saturday 8 February 2014

Zikir Memohon Zuriat ~ Amalkanlah!

Kami ada menyediakan Set Kesuburan Shaklee yang membantu meningkatkan tahap kesuburan pasangan suami isteri. Namun, rezeki anak adalah di tangan Allah...

Selain makan vitamin utk melengkapkan zat dalam tubuh badan kita, kita juga perlukan terapi dalam diri iaitu zikir dan doa kpd Allah bagi memohon zuriat.

Sempena bulan penuh barakah ini, saya nak share sedikit info yang saya dapat dari seorang geng group FB saya, Farhana Ismail. Beliau dapat dari surat khabar mengenai amalan yang boleh dilakukan dengan menggunakan salah satu nama Allah bagi memohon zuriat.

Tiada Tuhan yang Layak Disembah Melainkan Allah SWT......

Insya Allah, di bulan yang mulia ini, doa kita akan didengar oleh Yang Maha Esa. Allah telah mengatakan: 'Mintalah daripadaKu dengan menyebut nama-namaKu' - Hadis Qudsi.


Dalam 99 nama-nama Allah terdapat salah satu nama yang boleh diamalkan iaitu;

AL-MUSAWWIR
Maha Menjadikan Rupa Bentuk


* "Ya Musawwir!" sekiranya seorang isteri yang sudah lama belum mempunyai anak, maka cubalah ikhtiar ini dengan berpuasa selama 7 hari dari hari Ahad hingga Sabtu.

* Di waktu hendak berbuka puasa, ambil segelas air dan dibacakan "Ya Musawwir" sebanyak 21 kali, kemudian diminum air tersebut untuk berbuka puasa.

* Bagi sang suami, hendaklah berbuat perkara yang sama tetapi hanya dengan berpuasa selama 3 hari.

* Kemudian pada waktu hendak berjimak, bacalah zikir ini sebanyak 10 kali, Insya Allah akan dikurniakan anak yang soleh dan solehah. 
 Allah SWT berfirman:

"Berdoalah kepadaKu, nescaya Aku perkenankan permohonanmu"

Buat teman-teman yang telah lama berusaha, mungkin dengan amalan ini akan lahir keajaiban...
 
Jadi bijak sekarang, jom rebut peluang mendapatkan kualiti kesihatan yg lebih baik dengan Shaklee! Cari saya:

*******************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini , saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...