Wednesday, 19 February 2014

Multi-Vitamin Pertama Dan Tertua Di Dunia

Tahukan bulan February ni promo VITALEA secara besar-besaran.. Semua orang dok pakat memborong Vitalea ni.. sebab apa?.. Haa.. Ni lah Multivitamin yang terhebat.. Bukan saya saja nak promote lebih, tapi semua pengguna tegar Shaklee WAJIB akan ambil Vitalea ni.. MULTIVITAMIN TERTUA!!!

Ok.. tak nak tulis lebih-lebih hari ni.. Korang bacalah poster kat bawah ni.. Poster ni dari majalah I-Sihat berkenaan multivitamin tertua ni.. semestinya Vitalea.. Hehe.. Terasa bangga pula sebab ni lah multivitamin yang saya makan tiap-tiap hari.. VITALEA SHAKLEE..




Okay.. Dah habis baca?.. Superpower kan multivitamin pilihan saya ni.. Korang pula macam mana?.. Jom pakat dapatkan Vitalea bulan ni.. bulan promo ni mestilah harga special.. Nak tahu berapa, kena pm saya ye.. Harga di jamin termurah di pasaran..
Kredit To : Sheila Mutalib

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...