Thursday 13 February 2014

Kulit Cerah dengan Vitamin C Shaklee


Memiliki kulit cerah impian semua wanita. Betul tak? Sekarang pelbagai produk yang berada di dalam pasaran. Semua ada term "WHITE".. Mereka pun tahu pelanggan nak sangat kulit putih berseri. Kita sebagai pelanggan kenalah bijak memilih. Jangan tersalah pilih produk yang masih belum mempunyai kelulusan KKM. Yang sekadar ada kelulusan "LAB TEST". Kalau nak tahu, Shaklee takkan keluarkan produk yang masih belum mempunyai kelulusan KKM. Sebab itulah Vitamin C 500mg hari tue setahun lebih pula baru ada di dalam pasaran. Shaklee tidak akan merisikokan pelanggan tersayang okeh. :)

Cerita pasal kulit putih ni, tadi pagi dapat testimoni terbaik dari ladang.. Beliau ni baru je ambil Vitamin C Shaklee. Baru seminggu lebih. 

 
Kan dah cakap.. Tak mau percaya.. Kalau amal konsisten memang kulit cantik tau!! Kulit cerah berseri. Jerawat pun dah tak naik yang besar2 tue..

INFO tentang Vitamin C Shaklee:

- Sangat hot hingga direpackaging kan dgn harga yang lebih mahal. Ada yang jual 30 biji rm50! Sedangkan anda boleh membeli dgn kami dgn harga yang jauh lebih murah dgn 180 biji untuk 6 bulan! dan harga?? Bawah RM100!!  
- Mempunyai kekelulusan KKM
-1 biji Vitamin C Shaklee bersamaan 7 biji buah oren. Mampu makan ke 7 biji sehari?
- Vitamin C Shaklee ialah SUSTAIN RELEASE maksudnya dilepaskan secara perlahan-lahan di dalam badan untuk memastikan badan sentiasa dapat Vitamin C setiap hari. 
- Vitamin C utk kulit berseri. Pembinaan kolagen secara semula jadi, maka lambatlah nampak tua. Tak gitu? Jalan dengan anak orang ingat jalan dgn adik! hihi..


Masih mau fikir panjang?? Dapatkan Vitamin C Shaklee secara murah ! Dari kami.!! Ready stock! Beli hari ini esok pos!! ^_^

Kredit To : Mama Darwisy

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...