Monday 7 April 2014

Testimoni ESP - Kulit Cantik, Kesihatan berkekalan baik

Saya sendiri pengguna ESP. Telah menggunakannya sejak melahirkan anak kedua, 27 bulan yang lalu. Sehingga kini masih menggunakannya. Semasa promo ESP ni, saya sendiri simpan stok beberapa tin untuk kegunaan sendiri.

Ok saya ingin bawakan testimoni pengguna yang telah menggunakan ESP untuk tujuan kecantikan kulit. Orang Malaysia memang sangat pentingkan penjagaan kulit dan badan. Jom kita zoom



Kulit Glowing, parut hilang dengan ESP
Jika kulit anda memang sah-sah la dah cantik kan, ESP pun masih boleh berfungsi dengan baik untuk anda. Ini kerana ESP adalah protein yang memang penting untuk badan. Apa fungsi ESP ni, saya dah pernah tulis dalam artikel terdahulu. Apa kata tengok je gambar ni?

Banyak fungsi ESP dalam kesihatan
Dasyat kan? Sebab tu ESP ni adalah suplemen asas. Dan ia juga merupakan salah satu suplemen asas yang dicadangkan oleh Shaklee (Set kesejahteraan keluarga). Bermakna jika tiada penyakit boleh ambil juga untuk penjagaan kesihatan. Mengapa kena ambil suplemen? Nanti saya tulis di artikel akan datang.

Kombinasi ESP dan vitalea pun power juga. 


ESP dan Vitalea untuk suplemen asas
Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

Kredit To : Raihanah 



****************************************
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim

 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...