Friday 4 April 2014

Lawatan ke Institut Pediatrik : Testimoni Set Kanak-kanak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Berikut adalah petikan  entry yang saya perolehi dari rakan Shaklee yang mungkin boleh memberi pengajaran dan manfaat untuk kita semua... Insya-Allah

****************

Petang semalam saya bawa anak kedua saya untuk pemeriksaan rutinnya. Pemeriksaan rutin ini adalah disebabkan beliau jaundis masa lahir dulu dan doktor mahu melihat perkembangannya secara rutin. Kami biasanya ada temujanji setiap 4 hingga 6 bulan sekali.

Alhamdulillah temujanji semalam berjalan dengan lancar. Seperti biasa anak saya akan menangis bila nampak doktor. Doktor belum sempat buat apa-apa dia dah buka mulut.

Alhamdulillah juga kali ini disebabkan oleh semuanya berjalan dengan lancar dan perkembangan yang baik kami hanya perlu membuat temujanji dengan klinik kesihatan biasa sahaja, tidak perlu lagi ke Klinik Pakar Kanak-kanak, HKL. Klinik kesihatan di tempat kami di Gombak Setia.

Doktor ada bertanya juga adakah vitamin yang diberinya dulu dah diberi makan kepada anak kami. Saya jawab saya tak guna tu, saya berikan anak-anak suplemen Shaklee. 

"Ok ke doktor" saya tanya. Doktor tu senyum je dan jawab "Haa, memang ok tu. You boleh teruskan."

Haa nampak? Doktor pakar pun memang recognize produk Shaklee ni boleh diamalkan oleh pesakit atau pengguna. Jangan was-was lagi. Ia selamat, berkesan dan semulajadi tau.

Apa yang saya beri anak-anak?

Saya cuma beri set asas kanak-kanak

1. Omega Guard


Banyak fungsi Omega Guard untuk kanak-kanak

2. Mealshake


Mealshake membantu meningkatkan kesihatan kanak-kanak

3. Nutriferon


Nutriferon membantu melindungi tubuh 

Alhamdulillah kedua-dua anak saya mengamalkan ini, mama memang senang hati sebab kesihatan mereka yang baik saja.

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

Kredit To : Raihanah 

****************************************
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...