Sunday 27 April 2014

Marriot Putrajaya, Aku Datang!


Sebuah perkongsian mengenai seorang ahli Shaklee yang telah berjaya... 
Moga menjadi inspirasi kejayaan untuk semua

***********

Sebenarnya saya ada hutang 2 artikel berkenaan pengalaman saya coaching bersama-sama Master Ira dan Master Laila

1. Family Day Legasi Anugerah Terindah
2. Coaching Bersama Empayar Mommy Zura dan Master Laila

Tapi untuk posting malam ini saya nak cerita berkenaan personal coaching saya hari ini.

Hari ini sebenarnya hari yang sibuk juga buat saya. Saya set dengan Master Ira kebetulan beliau datang ke KL, set tarikh sejak 2 minggu lepas. Alhamdulillah dapat book slot dengan beliau. Sepatutnya jumpa Sabtu 12/4/2014 lagi, tapi ditunda atas permintaan beliau.

Jadi tunda pun saya setuju, alhamdulillah anak-anak Shaklee pun ok. Group yang hadir bersama saya ni memang team yang bersungguh-sungguh nampak gayanya. Semoga semangat itu kekal membuak-buak sehingga berjaya capai Master semuanya. Amiin


Pendapatan Sampingan | Shaklee | Sungai Buloh | Setiawangsa
Hujung tahun ini gambar saya pula akan menjadi sebahagian daripada jutawan Shaklee
Ok, sebab hari ni sibuk ialah sebab saya berulang ke IJN menjaga ayah saya yang dimasukkan ke wad semalam disebabkan oleh darah tinggi. Bacaan semalam 178/90 tak silap. Mula-mula cuak juga fikirkan sebab hari ni memang saya ada 2 agenda dalam perancangan. Salah satunya coaching personal dengan Master Ira.

Tapi saya tawakal, saya berdoa agar Allah permudahkan dan Allah sembuhkan abah. Tentang hal abah ni saya cerita posting lain la ya. Mula-mula tu dah berat hati nak jumpa Master Ira ni dalam keadaan abah terlantar. Tapi alhamdulillah Allah lorongkan juga, sebab abah nampak dah recover. Tengahari bacaan dah turun 137/90 gitu. 

Jadi memang saya confident pergi juga jumpa Master Ira. Sebab kelam kabut, tingkap kereta saya yang memang sedia bermasalah (jemmed), didapati jemmed la. Cuak saya disepanjang perjalanan. Hujan renyai-renyai lagi, nak singgah solat lagi. Saya tawakal je la. Alhamdulillah sampai jua ke destinasi. Kereta saya tinggal kat parking diiringi doa. Dalam doa pun saya gi juga cek 2 kali sepanjang berada di sana. Cuak punya pasal. 

Ok di Marriot Putrajaya, kami jumpa Master Ira.


Pendapatan Sampingan | Shaklee | Sungai Buloh | Setiawangsa
Marriot Putrajaya menjadi lokasi coaching personal bersama Master Ira
Perkongsian kali ini adalah perkara-perkara basic, sebab anak cucu saya pun masih baru dalam bidang ni. Saya kami kongsikan cara buat blog dan asas mengapa berbisnes.

Walaupun motifnya lebih kepada anak cucu saya, saya pelajari juga sesuatu daripada Master Ira. Iaitu pentingnya jadual waktu. Ya, memang saya ni ikut dan je buat kerja. Hasilnya mungkin saya telah mengguris perasaan suami dan anak-anak dan keluarga. InsyaAllah saya cuba perbetulkan yang ini.

Dalam Shaklee, atau bisnes lain, anda mesti ada matlamat. Matlamat inilah yang akan memandu anda di sepanjang perjalanan. Kalaulah saya kalah dengan pelbagai ujian hari ini, tak mungkin saya akan dapat pelajari ilmu yang saya dapati di Marriot.

Jumpa anda di puncak Master :)


Pendapatan Sampingan | Shaklee | Sungai Buloh | Setiawangsa
Personal coaching bersama Master Ira




Pendapatan Sampingan | Shaklee | Sungai Buloh | Setiawangsa
khusyuk


Pendapatan Sampingan | Shaklee | Sungai Buloh | Setiawangsa
Group ohsem bersama Master Ira

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah? 

Kredit To : Raihanah



****************************************
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim


No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...