Saturday 19 April 2014

Apa Angan-Angan Anda? Mahu Realisasikannya?

Malam ini saya nak bekongsi kisah kejayaan seorang Master kami yang memulakan bisnes dengan memasang vita-cita ataua angan-angan sebelum berjaya dalam Bisnes Shaklee ini...

******

Kali ini saya nak tunjukkan kepada anda kereta baru salah seorang Master kami. Beliau ni saya kenal masa masih di universiti lagi. Sejak dulu memang baik orangnya, lemah lembut, pandai Bahasa Arab usah ceritalah bagaimana kagumnya saya dengan beliau sejak dulu.

Kini bertambahlah lagi kekaguman itu. Dah drive BMW tau. Seingat saya income memang dah 6 angka, saya rasa bulan Mac 2014 ni memang lagi naik mencanak tu. Alhamdulillah, beliau juga salah seorang dermawan.


Master dengan kereta barunya

Semoga ramai lagi jutawan Muslimah akan muncul, termasuk saya. InsyaAllah, biiznillah.

Sebenarnya apabila melihat sendiri kejayaan mereka ini, barulah saya percaya dengan jalan ini. Sebabnya Master ni semua kebanyakkannya orang yang saya kenal sejak kampus lagi. Mereka saya kenal secara peribadi dan saya tahu tidak menipu.

Ini kereta impian saya. Kenapa besar sangat? Sebab anak ramai :P


Vellfire, kereta idaman

Sebelum memiliki kereta mewah macam ni, saya nak settle dulu hutang-hutang i.e hutang rumah. If possible boleh bayar dalam tempoh 2 tahun pun memang ok sangat. Sebab kami ni masih belum ada apa-apa, mesti settle rumah dulu.

Lepas rumah, fikir melancong setiap tahun pula. Opps... Apapun saya juga berniat untuk hantar anak-anak persekolahan agama yang baik. Di samping membiayai tabung akhirat saya serta tak lupa gembirakan ibu ayah saya. InsyaAllah mudah-mudahan hasrat suci akan dikabulkan Allah jua.

Anda pula? Bagaimana impian anda? Apa angan-angan anda? Takkan nak tengok orang lain saja berjaya?Mari realisasikannya bersama-sama kami. Contoh kejayaan ada di depan mata kita, mengapa mesti tunggu?


Perkara yang hebat berlaku kepada mereka yang tidak berlengah

Kredit To : Raihanah



****************************************
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim

 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...