Tuesday 22 April 2014

Testimoni Sakit Pinggang

Ni testimoni diri sendiri.

Hari ahad petang baru-baru ni tiba-tiba terasa sakit pinggang di sebelah kanan. Tiada sebab, bukan jatuh, bukan terkehel dll. Sakitnya Allah saja tahu. Begitulah rasanya orang yang sakit pinggang, sakit belakang dll. Allahu...

Nak rukuk memang sakit. Solat duduk je sejak itu.

Strategi saya masa tu

1. Saya minta suami buatkan teknik lipatan. Teknik ni lipat badan manusia ni, saya nak sebut pun tak reti juga.
2. Suplemen saya tambah sukatan: 2 sudu besar Vivix, Ostematrix macam biasa, Collagen, ESP

Sebab dalam Collagen, ESP dan Vivix mengandungi kalsium dan elemen yang baik untuk kesihatan tulang dan sendi.

Isnin pagi masih rasa sakit. Aduhai... tapi saya proceed juga strategi saya.

Cuba teka apa jadi?

Isnin tengahari sakit tiba-tiba hilang! Alhamdulillah sujud syukur saya. Oh memang dasyat penangan jika sakit ni. Elakkanlah kawan-kawan semua. 


Kesihatan Sendi | Sungai Buloh | www.ummudd80.blogspot.com
Suplemen Kesihatan Tulang dan Sendi

Kredit To : Raihanah



****************************************
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...