Friday, 18 April 2014

Baca Luahan Hati Isteri Kedua Ashraf Muslim Untuk Anaknya

Assalamualaikum..




Sedihnya baca luahan hati isteri kedua Ashraf muslim,Wan Sakinah
yang diluahkan dilaman Instagram milik nya.
luahan hati yang ditujukan kepada anak nya Sarah Ashraf..


wansakinah
10 minutes ago
Sarah sayang... Kat dunia ni ramai yg marah ibu. Ramai yg benci pun. Tp sarah jgn risau.. Ibu, ayah & mama sayang sgt kat sarah. Ibu mntk maaf, sebab ibu, sarah pun terkena tempiasnya. Ibu tau ramai doa yg bkn2 utk anak ibu ni. Tp insyaAllah, anak ibu, Sarah Ashraf bt Mohd Ashraf ni dipelihara & dilindungi Allah dunia & akhirat. Jd anak yg solehah sayang yea.. #sarahashraf

Ya Allah..sedihnya..tak baik la kalau sampai nak libatkan anak yang tak tahu apa2 tu.
dia lahir dari ikatan yang suci.buat apa kita nak benci2 dan marah dia.?itu hidup dia.bukan ada kena mengena dengan kita.jadi takde sebab kita nak marah2 sampai melibatkan anak kecil yang tak berdosa.Lagipun isteri pertama dia pun dah berbaik dan terima seadanya.kita pulak nak jadi pembela rumahtangga orang .apa dapat?/hehehe

Sekian..


Kredit To : dianarashid

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...