Wednesday 23 April 2014

Suplemen Penggalak Tenaga

Ini adalah testimoni saya sendiri tentang suplemen untuk tenaga

Setahu saya dalam Shaklee ada beberapa suplemen pemberi tenaga (segera atau berpanjangan). Kecuali CoQHealth, yang lain memang habis saya cuba / makan. Apa kesannya?

1. Vitalea
Memang pemberi tenaga segera. Setakat ini hari-hari pun saya ambil, jadi susah juga nak pastikan testimoni berkenaan tenaga ni.


Memberi Tenaga | Shaklee | www.ummudd80.blogspot.com
Vitalea terkenal dengan teknologi explotab yang menjana tenaga segera


2. Cinch Tea
Saya ambil cinch tea sejak setahun lalu bila saya rasa kerap letih. Bila balik rumah mesti tidur lepas magrib. Jadi saya cuba ambil cinch tea. Memang berkesan alhamdulillah.

Semalam saya tak ambil cinch tea, sebab saya tak tambah stok saya, jadi tiada cinch tea di rumah. Benda ni berlaku dengan izin Allah juga. Apa yang berlaku adalah lepas magrib saya terus tidur dengan anak-anak. Memang sukar nak bangunlah semalam, cuma gagahi jugalah untuk solat Isya dan solat tahajut serta update blog. Tapi lepas tu memang sampai pagi tidur.


Memberi Tenaga | Shaklee | www.ummudd80.blogspot.com
Cinch Tea meningkatkan metabolisme dan sebagai penggalak tenaga


3. CoQHEalth
Saya baru ambil CoQHealth tengahari tadi. Memang penuh enegetik.Walaupun hadiri kursus petang tadi, mata saya memang celik. Dan badan mampu bertahan cergas walaupun tanpa cinch tea.


Memberi Tenaga | Shaklee | www.ummudd80.blogspot.com
CoQHealth Plus membantu penghasilan tenaga pada sel



****************************************
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...