Thursday 15 May 2014

Panggilan Dan Internet Percuma - Kini Tidak Mustahil



Panggilan Dan Internet Percuma merupakan impian dan idaman bagi semua pengguna telefon di luar sana. Dengan menikmatinya pasti wang yang di bajet untuknya sebelum ini boleh disalurkan kepada bahagian yang lebih memerlukan seperti tabungan untuk mengerjakan haji / umrah, makanan, minuman dan sebagainya.



Kini ianya tidak mustahil lagi dan saya sendiri telah merasainya. Printscreen di bawah ini menunjukkan apa yang saya telah nikmat setelah 3 bulan bertukar dar Celcom ke talian ini.

Tips Penjimatan | Panggilan Percuma | Shaklee | Sungai Buloh | Setiawangsa


Printscreen di atas menunjukkan yang saya masih mempunyai kuota percuma sehingga 30 Mei 2014 untuk
1) Data Plan : 0.71 GB
2) Voice Call : 229.50 min
3) SMS : 50

1
Semuanya berlaku dengan top-up pertama yang benilai RM38 pada 7 Feb 2014.


Berikut pula adalah printscreen SMS tentang BONUS yang saya terima SETIAP BULAN

Tips Penjimatan | Panggilan Percuma | Shaklee | Sungai Buloh | Setiawangsa


Tips Penjimatan | Panggilan Percuma | Shaklee | Sungai Buloh | Setiawangsa


Bagaimana saya boleh menikmatinya??
Mungkin pembaca boleh singgah ke entry saya yang telah di post sebelum ni di SINI.

Kesimpulannya :
Amat berpuas hati!!.. itulah ungkapan yang saya boleh kongsikan dengan semua.  
Jika berminat boleh PM saya untuk maklumat lanjut... :)

2 comments:

  1. Memang lepas ni ena rasa nak tukar ke U Mobile. Rasa makin mahal pula line yang ena guna sekarang. Hurmmmm

    ReplyDelete

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...