Monday 5 May 2014

Perahan Susu Yang Ohsem!!! Susu Banyak Dalam Waktu Yang Singkat

Perahan susu yang ohsem dan banyak pasti menjadi impian bagi semua Ibu di luar sana. Lebih-lebih lagi bagi Ibu yang bekerjaya pasti ingin mengumpul susu dengan banyak dalam waktu yang singkat.

Berikut adalah pengalaman saya sendiri yang ingin dikongsikan dengan semua pembaca...


Weekend yg lepas kami sekeluarga balik ke rumah Ibu (Mertua saya) di Semenyih. Ini adalah kerana Ibu akan berangkat menunaikan umrah pada hari Selasa ini bersama sifu kami (yang juga adik bongsu hubby) - Billy & Janet. So, kami ingin menghabiskan hujung minggu ini bersama Ibu tercinta. Lagipun anak-anak tak dapat hantar Wan mereka ke LCCT nanti disebabkan sekolah mereka mengadakan peperiksaan pertengahan awal tahun bermula hari ini

Alhamdulillah, murah rezeki mereka berdua (Billy & Janet) kerana dapat menunaikan umrah dengan perbelanjaan sendiri. Insya-Allah mereka juga layak untuk menunaikan umrah tajaan Shaklee pada hujung tahun ini atau awal tahun hadapan. Tambahan trip ke USA juga menanti mereka hujung tahun ini.... Bestkan!!!... :) Mudah-mudahan giliran kami pula akan menyusul... Amin...

Seperti yang dijanjikan di atas, pengalaman menarik ini berlaku semalam - Ahad, 4 Mei 2014, Intan payung saya - Delisha, tiba-tiba tak nak menyusu badan saya. Bukan sebab dia meragam atau tak sihat, cuma dia nak tidur je bila dah sampai umah Wan dia ni. Biasanya masa cuti memang dia direct breast fed direct. So, apa lagi saya jadi kelam kabut sebab "beban" semakin bertambah berat dan breast pump pula tinggal di rumah saya di Sungai Buloh. 

Set Penyusuan | Shaklee | Sungai Buloh | Setiawangsa
DelishaYang Genap Berumur 5 bulan pada 6/05/14

Terpaksalah botol susu Abang Uda (Daris) nya menjadi  penyelamat. Dengan pengalaman yang ada, saya pun menggunakan teknik manual (urutan) untuk meringankan "beban" yang tak tertanggung tadi. Alhamdulillah hasilnya botol yang bersaiz 8oz telah penuh dan berjaya di perolehi. Biasanya kalau perahan biasa (biasanya lepas balik dari sekolah lah) berjaya untuk mengumpul 4-5 oz perahan susu.


Hasil Perahan Susu Yang Ohsem!! :)


Bila dok fikir balik, mungkin juga Delisha tu kekenyangan hasil dari meminum susu saya sebelum ni. Ini mungkin dari kesan minuman ESP yang telah saya amalkan 2 kali sehari menyebabkan Delisha kekenyangan hasil dari susu yang banyak terhasil dan juga sifat ESP tu sendiri yang mengenyangkan.

Di atas tu merupakan testimonial jujur dari saya sendiri. Jika anda ingin menikmati pengalaman yang sama, boleh terus hubungi saya untuk mendapatkan tips yang lebih detail.

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 (sms/Whatsapp) atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...